اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان:

5 درصد بودجه به اشتغال معتادان بهبود یافته اختصاص می‌یابد

دبیر کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان، میزان بودجه اشتغال معتادان بهبود یافته استان زنجان را پنج درصد اعلام کرد.

5 درصد بودجه به اشتغال معتادان بهبود یافته اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فاطمه رضایی بعدازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار داشت: کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی برای کاهش اعتیاد افراد به مواد مخدر برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی، میزان بودجه اشتغال معتادان بهبود یافته استان زنجان را پنج درصد اعلام کرد و افزود: زنجان قبل از سایر استان‌ها برای اجرای این امر اقدام کرده است.

دبیر کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان با اشاره به اینکه ساز و کارهای لازم برای انجام این برنامه در استان زنجان فراهم شده است، تصریح کرد: طرح‌های مختلفی از سوی اعضا برای عملیاتی کردن این برنامه در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه موضوع جذب اعتبار به کمیته‌های مربوطه اعلام می‌شود، گفت: در حوزه مشارکت‌های مردمی مساعدت به کمپ‌های بازپروری استان نیز انجام می‌شود.

رضایی به اقدامات کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی در طول 9 ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد نمایشگاه و ایستگاه نقاشی پیشگیری از اعتیاد از برنامه‌های این کمیته است.

وی اضافه کرد: در طول این مدت طرح غربالگری دانش‌آموزان در منطقه بی‌سیم زنجان توسط سازمان غیردولتی پیشگیری از اعتیاد اجرا شده است.

دبیر کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی استان زنجان با اشاره به اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پنج کمیته تخصصی دارد، اظهار داشت: این کمیته‌ها به عنوان بازوان اجرایی شورا محسوب می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر با کمیته‌هایی همچون کمیته مقابله، فرهنگی و پیشگیری، درمان و حمایت اجتماعی، حقوقی و توسعه مشارکت‌های مردمی استان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/73008/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول