اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رشت خبر داد

تحقق 100 میلیارد تومان بودجه شهرداری رشت

شهردار رشت گفت: از بودجه 235 میلیارد تومانی سال جاری شهرداری رشت تنها 100 میلیارد تومان محقق شده است.

تحقق 100 میلیارد تومان بودجه شهرداری رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم خلیلی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه امسال بودجه شهرداری 235 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: تاکنون تنها حدود 100 میلیارد تومان تحقق یافته است.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده برای سال 93 کف بودجه را با لحاظ تعهداتی که نسبت به انجام آنها تکلیف داریم مبلغ 244 میلیارد تومان باید در نظر بگیریم تا بتوانیم به کف خواسته‌ها دست یابیم.

شهردار رشت با بیان اینکه به لحاظ منابع درآمدی با مشکل مواجه هستیم، تصریح کرد: تحقق 100 میلیارد تومان نمی‌تواند ما را به اهداف مورد نظر برساند.

وی مدیریت یکپارچه شهری و اجرای طرح جامع را تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: بحث درآمدهای پایدار بسیار مهم است که باید بتوانیم به آن دست یابیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت نیز برطرف شدن آبگرفتگی و ساماندهی آب‌های سطحی، توسعه فضای سبز، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه رشت و ... را از خواسته‌های مردم این شهر دانست که در مدت 100 روز فعالیت شورا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فاطمه شیرزاد افزایش ردیف‌های بودجه، جذب اعتبارات ملی برای رشت، شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و ... را از خواسته‌های شورای این شهر از سه نماینده مردم رشت در مجلس ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول