اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس عنوان کرد

کاهش 33 درصدی بودجه عمرانی کشور

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: در بودجه سال آینده، بودجه عمرانی 33 درصد کاهش دارد و این نیاز به یک مدیریت دارد.

کاهش 33 درصدی بودجه عمرانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، سیداحسن علوی ظهر امروز در دیدار با دهیاران و بررسی وضعیت اشتغال روستایی شهرستان کامیاران با ترفند خواندن مذاکرات هسته‌ای از سوی غربی‌ها اظهار کرد: ترفندهای بدون نتیجه گروه 1+5 تماما با هدف ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل صورت می‌گیرد که با نابود کردن دولت‌های دارای انرژی هسته‌ای خواهان به انجام رسیدن این هدف هستند.

وی افزود: آنها خواهان آن هستند که با به زانو درآوردن ایران در بحث انرژی هسته‌ای به جهانیان بگویند که حق به جانب آمریکا بوده و با این ترفند از میزان تنفر جهانیان به خود بکاهند.

این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به ثروتمند بودن ایران وظیفه ما حمایت و همت در تحقق اهداف ملی و مقابله با بحران‌های پیش‌رو به بهترین شکل ممکن است.

کاهش 33 درصد بودجه عمرانی

علوی در جلسه توسعه اشتغال روستاها با اشاره به وضعیت بد اعتبارات در سال‌های متوالی گفت: دولت بر اساس واقعیات موجود بودجه اعتبارات عمرانی را در سال 93 با 33 کاهش، 37 هزار میلیارد تومان اعلام کرده است که این مهم نیاز به مدیریت جدی دارد.

وی با وعده حمایت و پیگیری‌های لازم از سوی خود، گفت: در کامیاران با توجه ‌به بدهکاری بالای 5 میلیارد تومانی شهرداری و وضعیت نه چندان خوب اعتبارات، انتظار اجرایی شدن تمام وعده‌ها نوعی آرمانی است.

وی در مورد مشکلات مطرح شده از سوی دهیاران گفت: مدیر باید ریسک‌پذیر و نترس باشد تا بخوبی بتواند بحران‌ها را هدایت کند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحث خودیاری نیازمند فرهنگ‌سازی و تلاش سریع مسئولان در استفاده از فرصت‌های حمایتی مردم است.

علوی با وعده اختصاص 5 میلیون تومان به مباحث ورزشی گفت: متأسفانه مشکل تجهیزات ورزشی در سطح شهر هم دیده می‌شود و کاملاً حل نشده است.

وی در بحث فاضلاب‌های روستایی گفت: مشکل فاضلاب کشوری است که متأسفانه در سطح کشور با توجه به هزینه بالای این پروژه‌ها تاکنون 1.5 در‌صد پیشرفت داشته است.

نماینده مجلس در خصوص پرداخت هزینه‌های تفکیک گفت: به هدف انسجام در اجرایی شدن بهتر برنامه‌های روستایی پیشنهاد من این است که بنیاد مسکن تمامی مسئولیت‌ها را برعهده بگیرد.

علوی در پایان به مسئله اشتغال به عنوان دغدغه تمامی مسئولان گفت: این مشکل در مجلس مطرح شده و با تصویب دوم و تأئید شورای نگهبان دهیاران به عنوان رابط بین روستاها و بنیاد مسکن بعد از اتمام فعالیت دهیاران فعالیت خود را ادامه دهند.

انتهای پیام/79013/ش‌30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول