اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال سایپای البرز:

اشتباهم در دیدار با پرسپولیس را جبران می‌کنم

مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال سایپای البرز به هواداران این تیم قول داد که اشتباه خود در دیدار با پرسپولیس تهران را در هفته‌های آینده جبران خواهد کرد.

اشتباهم در دیدار با پرسپولیس را جبران می‌کنم

سجاد شهباز‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره شکست تیمش برابر صدرنشین لیگ برتر که عصر روز گذشته اتفاق افتاد، گفت: ما در این بازی مستحق شکست نبودیم و با دقت بیشتر می‌توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم، نتوانستیم از موقعیت‌های ایجاد شده، استفاده کرده و در نهایت نیز با شکست زمین بازی را ترک کردیم.

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز درباره‌ی موقعیتی که در دقیقه 45 نیمه نخست از دست داد، گفت: هیچگاه اشتباهاتم را توجیه نکرده‌ام و درباره این صحنه نیز از اینکه تلاش دیگر بازیکنان سایپا را تبدیل به گل نکردم،‌ متاسفم.

شهباززاده افزود: از این اتفاق ناراحت هستیم و به هواداران سایپا قول می‌دهم که در هفته‌های آینده این اشتباه را جبران کنم.

* مساوی عادلانه‌تر بود

وی بیان داشت: اگر در آن صحنه توپ من تبدیل به گل می‌شد، می‌توانستیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم که متاسفانه با بدشانسی این موقعیت خوب از دست رفت.

شهباززاده متذکر شد: دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتبال تازه آغاز شده و تنها 4 بازی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و برای جبران شکست برابر پرسپولیس زمان زیادی در پیش داریم.

وی تاکید کرد: به طور قطع ما در هفته‌های آینده، به ویژه در بازی‌هایی که میزبان هستیم، می‌توانیم نتایج لازم برای رسیدن به جایگاه بهتر در جدول را کسب کنیم.

مهاجم ملی‌پوش البرزی‌ها افزود: ما مستحق شکست نبودیم و به نظر من نتیجه مساوی برای این دیدار عادلانه‌تر بود.

* در مورد داوری صحبت نمی‌کنم

شهباززاده درباره‌ی عملکرد تیم داوری بازی سایپا با پرسپولیس نیز گفت: در این زمینه صحبت نمی‌کنم، چراکه وظیفه بازیکنان اظهار نظر درباره عملکرد تیم داور نیست.

لازم به توضیح است، تیم فوتبال سایپای البرز عصر پنجشنبه از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران رفت که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان علی دایی به اتمام رسید.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول