اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال استقلال تهران:

به جایگاه صبا در جدول نگاه نمی‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به هیچ عنوان ملاک ما برای اتخاذ تاکتیک و انتخاب روش بازی مقابل صبای قم نگاه به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی نیست.

به جایگاه صبا در جدول نگاه نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید صالح پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از مصاف هفته نوزدهم تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران که در باشگاه صبا برگزار شد، تصریح کرد: هنوز راه زیادی تا پایان بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر باقی مانده و تیم‌ها با فاصله‌ای نزدیک نسبت به یکدیگر با پیروزی در یک مسابقه می‌توانند به شرایط بهتری نسبت به هفته قبل از آن دست یابند.

وی ادامه داد: در حال حاضر صبای قم و استقلال تهران نیز چنین شرایطی دارند، استقلال از بازی با صبای قم سه امتیاز را می‌خواهد که از کورس قهرمانی و رسیدن به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا عقب نماند و صبای قم نیز به دنبال پیروزی است تا در جدول وضعیت خود را بهتر کند.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران عنوان داشت: طبیعی است که این دو عامل و انگیزه‌های زیادی که هر دو تیم در زمین مسابقه دارند می‌تواند موجب جذاب و البته حساس شدن بازی صبای قم و استقلال تهران شود و تماشاگران نیز از دیدن این بازی لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای بازی هفته نوزدهم لیگ برتر تدابیر کامل را با هدف کسب پیروزی اندیشیده‌ایم اما هرگز به صبایی که الان در جایگاه سیزدهم جدول است کاری نداریم زیرا صبا همواره تیم بزرگ و قابل احترامی بود و بازی مقابل این تیم سخت است.

صالح در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم در آستانه مصاف با صبای قم ابراز داشت: ما احمد جمشیدیان را به دلیل مصدومیت در این دیدار در اختیار نخواهیم داشت، ضمن اینکه هاشم بیک زاده نیز به سبب مصدومیتی که برایش حادث شده مقابل صبا غایب است.

مربی تیم فوتبال صبای قم یاد آور شد: ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا از دیگر رقبای خود در بالای جدول رده‌بندی عقب نمانیم، امیدوارم با یک بازی حساب شده در این دیدار نیز نتیجه بگیریم و بتوانیم طلسم پیروز نشدن استقلال در قم را بشکنیم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در چهارمین هفته از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 15 عصر جمعه بیست و نهم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به قضاوت سعید مظفری‌زاده به مصاف یکدیگر می‌روند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم اکنون استقلال تهران با کسب 32 امتیاز در مکان چهارم جای گرفته است در حالی که تیم فوتبال صبای قم با کسب 16 امتیاز در بین 16 تیم حاضر در لیگ سیزدهم در رتبه سیزدهم جای دارد.

انتهای پیام/78002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول