اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال قم صورت می‌گیرد

جنگ قهرمانی بین اتحاد و هما

پنجمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم از آخرین روز فصل پائیز با جدال هشت مدعی قهرمانی آغاز می‌شود.

جنگ قهرمانی بین اتحاد و هما

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال هشت تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم حضور دارند و در تلاش برای رسیدن به عنوان قهرمانی و همچنین حضور به عنوان نماینده فوتبال قم در مسابقات باشگاه‌های کشور جام آزادگان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

تاکنون چهار هفته از نیم فصل نخست این بازی‌های سپری شده است و 10 هفته دیگر به پایان این بازی‌ها باقی مانده و هم اکنون شرایط جدول رده بندی به شکلی است که 3 تیم با امتیازی مساوی و مشابه برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال قم رقابت می‌کنند.

دیدارهای هفته چهارم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با جدا شدن سه مدعی از جمع سایر تیم‌ها و اشتراک آنها در امتیاز 10 به پایان رسید و حالا از شنبه 30 آذر ماه و آخرین روز فصل پائیز بازی‌های هفته پنجم آغاز می‌شود.

هفته پنجم از نیم فصل اول رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم از عصر روز شنبه 30 آذر ماه با برگزاری دیدار حساس تیم‌های سفیر گفتمان و انصاف آغاز خواهد شد و بدین ترتیب تیم‌های دوم و پنجم جدول رده بندی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

هم اکنون تیم سفیر گفتمان با کسب 10 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر بعد از تیم فوتبال هما در مکان دوم جدول رده بندی جای دارد و تیم فوتبال انصار نیز با کسب چهار امتیاز رده چهارم جدول رده بندی رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان قم دومین دیدار از هفته پنجم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم بین تیم‌های پیمان و استقلال به انجام خواهد رسید و طی آن فوتبالیست‌های تیم پیمان که هم اکنون بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی جای دارند در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود روز یکشنبه اول دی ماه به مصاف تیم استقلال می‌رود در حالی که تیم استقلال نیز از بازی‌های قبل خود تنها یک امتیاز حاصل از یک تساوی و سه باخت کسب کرده است.

سومین مسابقه این هفته در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم بین تیم‌های فوتبال اتحاد شادقلی و هما روز سه شنبه سوم دی ماه برگزار خواهد شد، دیداری که در آن تیم‌های 10 امتیازی و بالانشین لیگ برتر فوتبال قم برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند و برنده آنها یک تیم را به عنوان صدرنشین قطعی لیگ در پایان هفته چهارم معرفی می‌کند.

چهارمین و آخرین دیدار پنجمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم نیز یک بازی حساس خواهد بود و طی آن تیم‌های فوتبال آبادگران و عقاب پردیسان در دیداری حساس در تلاش برای کسب سه امتیاز با یکدیگر روز چهارشنبه چهارم دی ماه در ورزشگاه تختی قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

هم اکنون تیم‌های هما، سفیر گفتمان و اتحاد شادقلی همگی 10 امتیازی هستند اما بر حسب تفاضل گل به ترتیب هما، سفیر و اتحاد در رده‌های اول تا سوم جای دارند.

همچنین تیم آبادگران با هفت امتیاز در مکان چهارم جدول و در تعقیب بالای جدولی‌ها قرار دارد و تیم‌های انصار با چهار امتیاز و عقاب پردیسان با سه امتیاز پنجم و ششم هستند، ضمن اینکه استقلال با یک امتیاز در مکان هفتم و پیمان بدون امتیاز در مکان هشتم جای دارند.

اتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول