اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال پدیده مشهد:

7 نفر در نقل و انتقالات نیم فصل ‌از پدیده جابه‌جا می‌شوند

سرپرست تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به 7 جابه‌جایی در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: برای جذب بازیکن به شخص فکر نمی‌کنیم و فقط بازی در زمین برایمان مهم است.

7 نفر در نقل و انتقالات نیم فصل ‌از پدیده جابه‌جا می‌شوند

مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به سپری شدن هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال دسته یک کشور و نقل و انتقالات نیم فصل، جابه‌جایی 7 بازیکن را با نظر مربی در دستور کار تیم قرار داده و در حال حاضر بُرد در بازی‌ها از اهمیت بیشتری نسبت به جایگزینی بازیکنان برخوردار است.

وی در رابطه با 11 بازی انجام شده تیمش در نیم فصل اول گفت: بازی‌های خوبی را تا به حال این تیم داشته و ما نیز امیدواریم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با برد مقابل گل گهر سیرجان تغییر بدهیم.

سرآسیایی در رابطه با جذب بازیکن در نیم فصل دوم اظهار کرد: برای جذب بازیکن به شخص فکر نمی‌کنیم و فقط موقعیت زمین و چارچوب‌های اصلی بازی مد نظر است؛ افرادی که بازی خوبی را از خود ارائه بدهند در ترکیب تیم با نظر مربی قرار می‌گیرند.

وی از جذب یونس شاکری بازیکن تیم پرسپولیس خبر داد و گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده توانستیم از حضور یونس شاکری در تیم پدیده بهره‌مند شویم.

سرپرست تیم فوتبال پدیده در رابطه با قرارداد بازیکنان تیم اظهار داشت: سقف قرارداد بازیکن‌های ما به 250 میلیون می‌رسد و بازیکنانی هم با قرارداد 15 میلیونی در تیم پدیده توپ می‌زنند.

انتهای پیام/2202/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول