اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبا:

مجموعه مربیان و بازیکنان صبا مصمم به شکست استقلال هستند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مجموعه مربیان و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مصمم به شکست استقلال تهران هستند.

مجموعه مربیان و بازیکنان صبا مصمم به شکست استقلال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران که در باشگاه صبا برگزار شد، تصریح کرد: طبیعی است که بازی بسیار سختی در پیش داریم اما هدفمان شکست استقلال است.

وی ادامه داد: بازی با استقلال یا پرسپولیس همواره جدای از سایر بازی‌های لیگ برتر و رقابت با دیگر تیم‌ها بوده و در هفته نوزدهم نیز جدال ما با استقلال از این قائده مستثنی نیست، ما برای شکست استقلال هدف و برنامه داریم و ان‌شاءالله با یاری خدا به این مهم دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: از استقلال تهران همه ما شناخت خوبی داریم، به هر حال این تیم از مهره‌های بسیار ارزشمند و مطرحی بهره می‌برد و آنها با توجه به این موضوع که در بالای جدول شانس قهرمانی دارند با انگیزه پیروزی گام به میدان می‌گذارند.

وی یاد‌آور شد: استقلال مهره‌هایی دارد که هر کدام از آنها در صورتی که فرصت به دست بیاورند می‌توانند در لحظه‌ای از بازی سرنوشت‌ساز باشند بنابراین برای مهار بازیکنان کلیدی این تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و می‌خواهیم از این بازی خانگی با دست پر خارج شویم.

مرفاوی ابراز کرد: ما در جایگاهی از جدول رده‌بندی قرار داریم که محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی برابر استقلال هستیم، ما می‌دانیم که حریف سرسختی پیش روی صبا قرار دارد اما وضعیت به شکلی است که نمی‌توانیم از سه امتیاز بگذریم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه ما در تمرینات روزهای اخیر برای بازی با استقلال بازیکنان را در اوج آمادگی و انگیزه بالا داشته‌ایم، همه آنها مصمم هستند که ان‌شاءالله برای برتری به میدان برویم و بتوانیم ناکامی‌هایی که در هفته‌های اخیر حادث شده را به فراموشی بسپاریم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در چهارمین هفته از دور برگشت بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 15 عصر جمعه بیست و نهم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به قضاوت سعید مظفری‌زاده به مصاف یکدیگر می‌روند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم اکنون استقلال تهران با کسب 32 امتیاز در مکان چهارم جای گرفته است در حالی که تیم فوتبال صبای قم با کسب 16 امتیاز در بین 16 تیم حاضر در لیگ سیزدهم در رتبه سیزدهم جای دارد.

انتهای پیام/78002/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول