اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت فوتبال قم اعلام کرد

بلیط فروشی دیدار صبا و استقلال از ساعت 12 در ورزشگاه یادگار امام

بلیط مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در بازی هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر در مقبال ورزشگاه یادگار امام قم توزیع می شود.

بلیط فروشی دیدار صبا و استقلال از ساعت 12 در ورزشگاه یادگار امام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به اینکه دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران از هفته چهارم از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از حساسیت بالایی برخوردار است، به همین خاطر تماشاگران زیادی از قم و شهرهای همجوار از این دیدار استقبال می‌کنند.

از سال 1387 و هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با انتقال صباباتری به قم، تیم صبا نماینده قم در لیگ برتر شد، سابقه بازی‌های صبای قم و استقلال تهران در بازی‌هایی که دو تیم در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند در طول چهار فصل گذشته نشان داده است که معمولاً تماشاگران علاقه‌مند به این بازی بیشتر از دیدار صبا و پرسپولیس هستند.

با توجه به پیش‌بینی مبنی بر استقبال زیاد تماشاگران از این بازی حساس، توزیع بلیط مسابقه تنها در یک مکان صورت می‌گیرد و دوستداران فوتبال می‌توانند با مراجعه به محل برگزاری این دیدار یعنی ورزشگاه‌ یادگار امام قم بلیط این بازی را تهیه کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها و هیئت فوتبال استان قم، باجه درب اصلی مجموعه ورزشی یادگار امام قم از ساعت 9 تا 12 بلیط‌‌های این بازی را در اختیار دوستداران فوتبال قرار می‌دهد و به هیچ عنوان بلیط فروشی در جای دیگری انجام نمی شود.

این در حالی است که تماشاگران علاقه‌مند به حضور در ورزشگاه یادگار امام قم و تماشای جدال شاگردان امیر قلعه نویی و عبدالصمد مرفاوی می‌توانند از همان ساعت وارد ورزشگاه یادگار امام شده و به انتظار شروع دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران بنشینند.

این در حالی است که با طرح موضوع در شورای تأمین استان قم و همچنین با هماهنگی‌های به ‌عمل آمده بین باشگاه صبای قم، شهرداری و اتوبوسرانی قم قرار است تعدادی از سرویس‌های این شرکت علاقه‌مندان به فو‌تبال را در مسیرهای رفت و برگشت تا ورزشگاه یادگار امام قم جابه‌جا کنند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در آخرین دیدار هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 15 دقیقه عصر جمعه 29 آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند در حالی که آخرین بار دو تیم روز دوشنبه 14 اسفندماه به میزبانی صبا در چارچوب دیداری از لیگ دوازدهم به مصاف یکدیگر رفتند و یک بر یک مساوی کردند.

این دیدار به عنوان ششمین مصاف صبا و استقلال در قم در حالی برگزار می‌شود که استقلالی‌ها در پنج بازی گذشته در قم هرگز موفق به شکست صبا نشده‌اند و البته هم‌اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال استقلال تهران با کسب 32 امتیاز در مکان چهارم ایستاده است و صبایی‌ها با کسب 16 امتیاز رتبه سیزدهم جدول را در اختیار دارند.

انتهای پیام/78002/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول