اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد جنوب کرمان:

فعالیت‌ کانون‌های تخصصی مساجد فراگیر باشد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: فعالیت‌ کانون‌های مساجد فراگیر باشد و در سطح استان و حتی کشوری انجام شود که خروجی مناسبی داشته باشند.

فعالیت‌ کانون‌های تخصصی مساجد فراگیر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مسعود راوند ظهر امروز در نشست مدیران مسئول کانون‌های تخصصی جنوب کرمان اظهار داشت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی برخی کانون‌ها انجام داده‌اند که جای تقدیر دارد، اما نیاز به تلاش بیشتر و جدی‌تر توسط این کانون‌ها است.

وی با بیان اینکه تربیت 31 حافظ قرآن توسط کانون تخصصی قرآن در یک روستا در جنوب کرمان نمونه فعالیت‌های کانون‌های تخصصی است، افزود: فعالیت‌های فراگیر، طرح‌ها و ایده‌هایی در سطح استان و حتی کشوری انجام شود که خروجی مناسبی داشته باشند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان تصریح کرد: کانون‌ها در برنامه‌های دبیرخانه نیز مشارکت بیشتری داشته باشند و مدیران همکاری کاملی با ائمه جماعت و هیئت‌امنا داشته باشند.

به گزارش فارس در این نشست که در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در جیرفت برگزار شد، مدیران کانون‌های تخصصی جنوب کرمان ضمن ارائه گوشه‌ای از عملکرد خود مشکلات و مطالبات خود را نیز بیان کردند.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول