اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه مساجد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دبیرخانه مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از اعتبارات بخش فرهنگی استان علی رغم کمبود بودجه به کانون‌های مساجد استان اختصاص یافت.

اختصاص 4 میلیارد ریال اعتبار به کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام رضا قاسمی ظهر امروز در نشست با معاون فرهنگی ستاد عالی مساجد کشور که به منظور ارزیابی از ستاد امور مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به استان سفر کردند، اظهار کرد: این هیئت ارزیابی عملکرد دبیرخانه استان بازدید از کانون‌های فعال، کتابخانه‌ها، خانه‌های دیجیتال استان و کانون‌های تخصصی و خانه‌های نور را در برنامه کاری خود دارد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که این هیئت طی دو روز کاری نقاط ضعف و قوت دبیرخانه مساجد استان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، گفت: با وجود تغییر و تحولات در کشور و به تبع آن در استان دبیرخانه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد و ابتکارات استان طرح‌ها و برنامه‌های مفید و قابل قبولی اجرا کرده است.

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در زمینه ثبت و ساماندهی کانون‌های فرهنگی رتبه نخست کشور را دارد و این کانون‌ها از لحاظ رشد شاخص‌های کمی و کیفی در سطح مطلوبی قرار دارند.

وی به عدم فعالیت برخی کانون‌های فرهنگی و هنری در سطح بخش‌ها و روستاها اشاره کرد و گفت: با همکاری دهیاری‌ها و بخشداری‌ها کانون‌های فرهنگی و هنری تشکیل شده و اعضای کانون عضو شورای فرهنگی بخش‌ها و روستاها هستند.

حجت‌الاسلام قاسمی اظهار داشت: ارتباط با امام جمعه بخش‌ها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد و ارتباط با فرمانداران و برگزاری نشست‌های مختلف با مدیران کانون‌ها و انتقال برنامه‌های ابلاغی ستاد به مدیران از برنامه‌های اجرایی این نهاد در سال جاری است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری اعتباری به صورت استانی قریب به 460 میلیون تومان پیش‌بینی شد که در طول سال تجهیزاتی برای کانون‌های فرهنگی استان خریداری که این کمک استانی به همت توجه و عنایت مسئولان استانی و شهرستانی است.

انتهای پیام/82011/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول