اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه مساجد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فعالیت 24 خانه نور در کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت 24 خانه نور در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

فعالیت 24 خانه نور در کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام رضا قاسمی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که احیای جلسات سنتی قرآن در مساجد باید از طریق خانه‌های نور صورت گیرد، اظهار کرد: طرح تلاوت نور، تفسیر همراه سلام مسجد، شکوفه‌های نور و سایر فعالیت‌های مرتبط با آن زیر نظر خانه نور اجرا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در حال حاضر 24 مرکز خانه نور در این استان و زیر نظر مدیر کانون فعالیت دارند، افزود: این تعداد خانه نور بیش از 2 هزار و 500 نفر از کودکان، نونهالان و جوانان استان را تحت پوشش برنامه‌های خود قرار دارند.

وی ارتقای سطح کمی و کیفی توانایی خواندن و فهم قرآن و بهره‌گیری هر چه بیشتر از آن در مسجد، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای گسترش مراکز قرآن‌آموزی و تعامل بیشتر با جلسات قرآن دایر در مساجد را از جمله اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.

این مسئول فرهنگی و هنری اظهار کرد: ایجاد زمینه مناسب برای جلب مشارکت بیشتر عوامل فرهنگی مساجد، همسو نمودن فعالیت‌ها و جذب فعالیت‌های موازی قرآنی در سطح مساجد و تمهیدات مقدمات تربیت مربیان قرآن مساجد از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

قاسمی گفت: سالانه مبالغی بین 200 الی 300 هزار تومان کتاب و نرم‌افزار، تجهیزات و بسته‌های فرهنگی به این مراکز اهدا می‌شود.

انتهای پیام/82011/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول