اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز مازندران:

290 پروژه گازرسانی در روستاهای مازندران در حال اجرا است

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز مازندران گفت:290 پروژه گازرسانی در روستاهای مازندران در حال اجرا است.

290 پروژه گازرسانی در روستاهای مازندران در حال اجرا است

مرتضی تیرملک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر درباره پروژه گازرسانی مرزن‌آباد و کلاردشت اظهار داشت: این پروژه‌ها یکی از سخت‌ترین پروژه‌های گازرسانی در کشور است و از مردم این منطقه که سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا گازرسانی به سرانجام خود برسد تشکر می‌کنیم و امیدواریم با گازرسانی جبران این مشکلات و سختی‌ها را کرده باشیم.

وی با بیان اینکه از 58 شهر مازندران 48 شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند، تصریح کرد: این میزان 98.7 درصد از جمعیت شهرها را شامل می‌شود.

معاون شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه بقیه شهرهای فاقد گاز مازندران در مناطق کوهستانی قرار دارند، افزود: تعداد یک‌هزار و 850 روستا در مازندران قابلیت گازرسانی دارند که با این رقم اکنون حدود یک‌هزار و 400 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند که این میزان رقمی معادل 78 درصد روستاها را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه گازرسانی به سایر شهرها و روستاهای مازندران ادامه دارد، تصریح کرد: بیش از 290 پروژه گازرسانی روستایی در دست اجرا است که با اجرای آن تا 99 درصد ساکنان روستاهای مازندران نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند. 

تیرملک خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به کلاردشت از مسیر سلمانشهر و از جنگل‌های صعب‌العبور اجرا شد که این امر یکی از بی‌سابقه‌ترین پروژه‌های گازرسانی در کشور محسوب می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه 16 کیلومتر خط لوله اصلی در این پروژه اجرا شد، گفت: حدود 8 هزار و 500 انشعاب در کلاردشت وصل شد و منجر به گازدار شدن 10هزار خانوار شد.

انتهای پیام /86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول