اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار سرپرست شرکت گاز استان البرز

مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند

سرپرست شرکت گاز استان البرز از مردم خواست تا در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

مردم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند

محمد هدایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در روزهای آتی دمای هوا در سراسر کشور از جمله البرز به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: شرکت گاز استان البرز با توجه به وظایفی که بر عهده دارد، تمام تلاش خود را برای تأمین نیاز مردم به گاز در این فصل از سال انجام داده و امیدواریم در روند خدمات‌رسانی به مردم هیچ اخلالی ایجاد نشود.

*نیاز گاز در زمستان با همراهی مردم تأمین خواهد شد

این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا برای تامین نیاز مردم به گاز در زمستان سال جاری اقدامات لازم صورت گرفته است، گفت: تلاش‌های گسترده‌ای از سوی این شرکت برای تامین گاز زمستانی انجام شده و با اصلاح شبکه گاز شهری و رفع برخی از نواقص امسال هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

هدایی‌پور متذکر شد: ایران اسلامی از نعمت‌های بسیاری برخوردار است و وجود ذخایر نفت و گاز در کشورمان موجب شده که مردم ما دغدغه‌ای در فصل سرما نداشته باشند.

*ضرورت ترویج فرهنگ مصرف صحیح انرژی از سوی رسانه‌ها و معتمدان مردم

وی ادامه داد: البته وجود نعمت‌های الهی به این معنی نیست که ما به صورت بی‌رویه و خارج از قاعده و منطق اقدام به مصرف سوخت کنیم و به طور قطع اگر صرفه‌جویی و مصرف صحیح در دستور کار ما قرار نداشته باشد، در زمستان امسال با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

سرپرست شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه منابع موجود محدود است، گفت: ما تمام تلاش خود را برای تامین نیاز مردم انجام داده‌ایم و به طور قطع تا پایان فصل سرما این تلاش‌ها مضاعف خواهد شد، اما اگر مردم به صورت صحیح و منطقی مصرف نکنند، منابع محدود جوابگو نخواهد بود.

هدایی‌پور گفت: یکی از اشکالات کار ما این است که تصور می‌کنیم منابع نفت و گاز نامحدود بوده و به هر میزان می‌توانیم مصرف کنیم که این فرهنگ غلط باید با انجام کار فرهنگی و اطلاع‌رسانی صحیح اصلاح شود.

وی افزود: در این زمینه نیازمند تلاش رسانه‌ها هستیم تا با انجام برنامه‌های آموزشی و فرهنگی و اطلاع‌رسانی لازم، شیوه صحیح مصرف را به اطلاع مردم برسانند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: انتظار داریم که مردم شرایط و محدودیت‌ها را درک کرده و با مصرف صحیح و پرهیز از اسراف در فصل سرما، ماموران شرکت گاز را برای تامین گاز زمستانی همراهی کنند.

هدایی‌پور در پایان گفت: به طور قطع در صورت اسراف و عدم رعایت الگوی مصرف در زمستان سال جاری با مشکل تامین گاز مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/2302/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول