اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری کردستان خواستار شد

مساعدت شهرداری و شورای شهر برای ایجاد اتاق اصناف

معاون عمرانی استانداری کردستان خواستار مساعدت کامل شهرداری و شورای شهر برای ایجاد ساختمان اتاق اصناف شد.

مساعدت شهرداری و شورای شهر برای ایجاد اتاق اصناف

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از محل احداث ساختمان اتاق اصناف شهرستان سنندج با بیان اینکه همه باید در احداث این مکان کمک کنیم، گفت: نقل مکان مجمع صنفی از خیابان امام به دلیل ترافیکی که در آن منطقه ایجاد می‌شود ضروری است.

امیر قادری با اشاره به اینکه این کار هزینه‌های کلی را کاهش خواهد داد تصریح کرد: علاوه بر این ارتباط کاملی بین اصناف نیز برقرار و فعالیت‌ها سرعت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد عمومی است و همه باید به این سازمان کمک کنند، اصناف را بازوی توانمند شهرداری در مدیریت شهر عنوان کرد.

معاون عمرانی استانداری کردستان بر لزوم برقراری تعامل بین شهرداری و بازاریان و اصناف تأکید کرد و گفت: اصناف نیز باید از شرایط مطلوبی برای فعالیت بهره‌مند باشند.

قادری با بیان اینکه هم شهرداری و هم شورای شهر باید در این راستا به صورت جدی پای کار باشند، خواستار حداکثر مساعدت از سوی این دو مجموعه شد.

وی با بیان اینکه این موضوع نباید در پیچ‌و خم‌های اداری گرفتار شود، خاطرنشان کرد: کمک به ساخت این مکان در واقع خدمات‌رسانی به عموم مردم است.

معاون عمرانی استانداری کردستان در پایان تصریح کرد: ظرف مدت 10 روز نتیجه اقدامات انجام شده و پیگیری‌ها باید به این معاونت گزارش داده شود.

سرپرست شهرداری سنندج نیز در این بازدید گفت: تأکید ما بر مدیر شهرداری منطقه همکاری تا حد امکان برای احداث این ساختمان بوده است.

کامیاب شادمان با اشاره به اینکه عوارض اخذ شده توسط شهرداری بر اساس سرفصل‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: باید پذیرفت در این قضیه دست ما چندان باز نیست.

 وی با بیان اینکه از احداث این ساختمان به منظور رونق فعالیت‌های بازاریان استقبال می‌کنیم تصریح کرد: تا جایی که مقدور باشد از هیچ کمکی برای احداث این مکان دریغ نخواهیم کرد.

شادمان با تأکید مجدد بر لزوم اجرای قانون به صورت تام و تمام گفت: امکان نگرفتن عوارض در اینگونه پروژه‌ها وجود ندارد، چراکه این امر تخلف خواهد بود.

انتهای پیام/79012/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول