اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتاق اصناف سبزوار:

کسبه سبزواری مراقب مأموران قلابی بازرسی اصناف باشند

رئیس اتاق اصناف سبزوار از کسبه و اتحادیه‌های این شهرستان خواست نسبت به حضور شخص یا اشخاصی تحت عنوان بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت ضمن درخواست ارائه کارت شناسایی، این اداره را در جریان قرار دهند.

کسبه سبزواری مراقب مأموران قلابی بازرسی اصناف باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مشاهد شده عده‌ای با حضور در مغازه کسبه این شهرستان، خود را با عنوان ماموران بازرسی اصناف و اداره صنعت و معدن معرفی کرده‌اند.

بر همین اساس، اتاق اصناف سبزوار طی اطلاعیه‌ای از کسبه و اتحادیه‌های این شهرستان خواسته تا نسبت به حضور هر گونه شخص یا اشخاصی با عنوان بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اصناف ضمن درخواست ارائه کارت شناسایی این اداره را در جریان قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف سبزوار در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: متاسفانه این افراد در لباس بازرس به در مغازه‌ها مراجعه و ضمن جریمه این افراد از آنها طلب پرداخت نقدی این جریمه را می‌نمایند.

مجید غایبی ادامه داد: در این زمینه با اتحادیه‌های زیر نظر اتاق اصناف، نیروی انتظامی و سازمانهای امنیتی شهرستان هماهنگی لازم صورت گرفته تا نسبت به مشاهده هرگونه موردی اقدام لازم صورت گیرد.

وی از اصناف شهرستان نیز خواست تا نسبت به هرگونه مراجعه به آنان تحت عنوان بازرس هوشیارانه برخورد کنند.

انتهای پیام/2202/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول