اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس:

عملکرد اصناف در فردیس با دقت رصد می‌شود

سرپرست فرمانداری فردیس از آغاز اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن عملکرد اصناف این شهرستان با دقت رصد خواهد شد.

عملکرد اصناف در فردیس با دقت رصد می‌شود

مهدی مهرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار کرد: این شهرستان به تازگی از نظر اداری تغییر یافته و ساختار اداری و سیاسی فردیس به سطح شهرستان ارتقا یافته است.

وی تصریح کرد: در ابتدای هر کاری وجود برخی از مشکلات و کاستی‌ها طبیعی بوده و مهم این است که برای رفع این مسائل برنامه‌ریزی جدی و عزم ویژه داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری فردیس افزود: به همین دلیل در ابتدا اقدام به شناسایی مشکلات، نیازها، کاستی‌ها و خواسته‌های اصلی مردم کرده و برای هر بخش برنامه‌ریزی ویژه داشته‌ایم.

مهرور ادامه داد: یکی از اولویت‌های اصلی کار فرمانداری نظارت بر توزیع و عرضه کالا به ویژه اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی است تا با کیفیت مناسب و قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرد.

*20 هزار واحد صنفی در فردیس فعال است

وی ادامه داد: در این بخش ابتدا اقدام به شناسایی اصناف فعال در شهرستان فردیس کردیم که بر اساس آخرین آمارها در مجموع حدود 20 هزار واحد صنفی در فردیس فعال هستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان فردیس گفت: برای اینکه نظارت و کنترل لازم را بر بازار و عرضه و توزیع کالا داشته باشیم اجرای طرحی با هدایت فرمانداری فردیس و دستگاه‌های اجرایی مرتبط جاری آغاز شده است.

مهرور افزود: بر اساس این طرح هفت تیم بازرسی ویژه با هدایت فرمانداری بر عملکرد اصناف نظارت مستمر داشته و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلفی به ویژه در حوزه کم‌فروشی، گران‌فروشی، عرضه کالای قاچاق و بالاخره کالای بی‌کیفیت با مدیر واحدهای صنفی متخلف برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

*برخورد با 45 واحد صنفی متخلف

وی ادامه داد: مردم باید مطمئن باشند که تیم‌های نظارتی فوق از حقوق آنها دفاع کرده و اجازه زیر پا گذاشتن حقوق مصرف‌کننده را به هیچ واحد صنفی نخواهند داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس افزود: در نخستین روز از اجرای طرح بیش از یکصد مورد بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در سطح شهرستان فردیس صورت گرفت که با شناسایی 45 تخلف، پرونده مدیران این واحدها برای اعمال قانون به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است.

مهرور در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با تعامل و همکاری مردم، واحدهای صنفی و نهادهای نظارتی و بازرسی، آرامش حاکم بر بازار و اقتصاد شهرستان فردیس تقویت شود.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول