اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نزدیک شدن به شب یلدا

تیم‌های نظارتی بر فعالیت اصناف در البرز فعال شدند

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان البرز گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا و خرید مردم برای این شب تیم‌های نظارتی بر فعالیت اصناف در البرز فعال شدند.

تیم‌های نظارتی بر فعالیت اصناف در البرز فعال شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رمضان رستمی ظهر امروز در نشستی که به منظور تعیین تیم‌های نظارتی بر اصناف برگزار شد، اظهار کرد: این تیم‌ها برای مقابله با گرانفروشی و ارائه خدمات به مردم و همچنین جلوگیری از تخلفات فعال شده‌اند.

وی تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب اقدام به گرانفروشی می‌کنند که با تمهیدات اندیشیده شده تیم‌های نظارتی به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری جشن شب یلدا به عنوان طولانی‌ترین شب سال یک آیین دیرینه است، ادامه داد: نباید اجازه دهیم عده‌ای فرصت‌طلب با گرانفروشی شیرینی این شب را به مردم تلخ کنند.

رستمی گفت: این طرح از امروز آغاز شده و تا پایان این ماه نیز ادامه دارد.

وی افزود: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده نظارت بر واحدهای عرضه‌کننده آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه و سایر اقلام پرمصرف تشدید می‌شود.

رستمی تأکید کرد: در این راستا نیروهای بازرسی اصناف کنترل و نظارت دقیقی را بر نحوه قیمت‌گذاری و عرضه محصولات به مردم خواهند داشت.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی مراتب را به سامانه 124 اطلاع دهند.

رستمی از اصناف مختلف خواست تا حقوق شهروندی را رعایت کرده و در ارائه خدمات به مردم و عرضه کالا نهایت دقت را به کار گیرند.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول