اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

توسعه قزوین نیازمند برنامه‌ریزی است

شهردار قزوین گفت: شهر قزوین بسترهای مناسبی برای توسعه ندارد و تأمین این بسترها نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش در مسیری طولانی است.

توسعه قزوین نیازمند برنامه‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر قزوین آمادگی دارد در هر جایی که استاندار جدید تشخیص دادند به ایشان و مجموعه استان کمک کند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر قزوین دارای زیر ساخت‌های مناسبی نیست برای فراهم کردن این زیر ساخت‌ها مسیر طولانی باید طی شود.

شهردار قزوین با بیان اینکه به واسطه نزدیکی قزوین به پایتخت، مردم قزوین دائما قزوین را با تهران و دیگر کلانشهرها مقایسه می‌کنند، گفت: بالاخره قزوین 400 سال پیش پایتخت ایران بوده و به عنوان بارانداز اصلی کشور محل مبادلات فراوانی محسوب می‌شده است و حق مردم قزوین است که از رفاه بیشتری برخوردار باشند.

نصرتی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در شهر قزوین وجود دارد، اذعان داشت: اگر مدیریت شهری همراه و همگام با مدیران استانداری قزوین برنامه‌ریزی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود بکند، موفق‌تر است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: شهرداری برای پاسخگویی کامل به مردم نیازمند درایت استانداری و دیگر دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/77002/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول