اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

شهرداری کوهبنان به بازسازی شهری اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

فرماندار کوهبنان گفت: شهرداری و اداره‌های ذی‌ربط به انجام امور بازسازی شهری باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

شهرداری کوهبنان به بازسازی شهری اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی یک وظیفه و تکلیف محسوب می‌شود و خلاف آن عمل کردن طبق سخنان بزرگان شرعا حرام است.

وی بیان داشت: هر قانونی را که مورد کنکاش و بررسی قرار دهیم یک مصلحت و حکمتی در آن نهفته است از قوانین الهی و شرعی گرفته تا قوانین وضع شده برای امنیت و ایجاد آرامش یک شهر که همه ملزم به رعایت آنان هستند.

متقی خاطر نشان کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله قوانین یک شهر است که رعایت آن از طرف مردم و نظارت بر رعایت آن از طرف مسئولان مربوطه، سلامتی و آرامش و امنیت یک شهر را تضمین می‌کند و در یک شهر چیزی مهم‌تر از احساس امنیت نیست.

این مسئول ابراز داشت: از آن جایی که کمبود امکانات و همچنین کم و کاستی‌های معابر و خیابان‌ها همیشه از دلایل حادثه‌ساز بسیاری از تصادفات و اتفاقات ناگوار بوده است، شهرداری و اداره‌های ذیربط به انجام امور بازسازی شهری باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار کوهبنان افزود: با عنایت ویژه شهرداری تلاش خود را معطوف ساخته‌ایم تا نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز، لکه‌گیری معابر، کوچه‌ها و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر اقدام شود.

متقی متذکر شد: باید زمینه‌های تشویقی رانندگانی که قانون و مقررات را رعایت می‌کنند، بیشتر شود، کما اینکه در گذشته هم این مهم مورد توجه مسئولان استان کرمان و شهرستان کوهبنان بوده است.

انتهای پیام/80012/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول