اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال بانوان انجام می‌شود

هجوم شهرداری سنندج برای فتح سبد حریفان

تیم بسکتبال بانوان شهرداری سنندج از ساعتی دیگر برای برگزاری یکی از دو بازی آخر خود در مرحله رفت لیگ دسته اول بانوان کشور به مصاف کوشا سپهر سبلان تهران می‌رود.

هجوم شهرداری سنندج برای فتح سبد حریفان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دور رفت از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بانوان کشور امروز و فردا با برگزاری 6 بازی در شهر ساری به پایان می‌رسد. 

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های استقلال ساری، شهرداری تبریز، شهرداری سنندج، پالایش نفت آبادان کوشا سپهر سبلان و پاسارگاد جنوب غرب تهران برگزار خواهد شد.

در دور اول مسابقات که به عنوان هفته دوم و پایانی مرحله نهایی شناخته می‌شود شهرداری سنندج نماینده استان کردستان و صدرنشین مسابقات از ساعت 10 امروز به میدان می‌رود.

رقیب این تیم در دور نخست کوشاسپهرسبلانی است که با 6 امتیاز حاصل از 3 برد پیاپی، شانه به شانه شهرداری در جدول برای حضور در لیگ برتر می‌جنگد.

در دیگر بازی‌های امروز هفته پایانی دور رفت، شهرداری تبریز با پالایش نفت آبادان و استقلال ساری با پاسارگاد جنوب غرب تهران به مصاف هم می‌روند.

روز جمعه نیز در آخرین بازی‌های هفته دوم دور رفت از مرحله نهایی، شهرداری سنندج با پالایش نفت آبادان، کوشا سپهر سبلان با پاسارگاد جنوب غرب تهران و استقلال ساری با شهرداری تبریز مصاف خواهند داد.

در مسابقات هفته اول دور رفت که در استان کردستان برگزار شد تیم‌‌های شهرداری سنندج و کوشاسپهرسبلان تهران با کسب تمامی امتیازات خود را به عنوان مدعیان اصلی صعود معرفی کردند.

دور برگشت رقابت‌های مرحله نهایی دسته اول بسکتبال بانوان کشور بهمن‌ماه در شهرهای آبادان و تهران برگزار خواهد شد و در پایان 2 تیم برتر رقابت‌ها جواز صعود به لیگ برتر را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/79012/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول