اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم مطرح کرد

آمادگی شهرداری قم برای تکمیل تالار مرکزی شهر قم

شهردار قم از آمادگی مدیریت شهری برای تکمیل تالار مرکزی شهر قم خبر داد و گفت: این پروژه در صورت واگذاری به شهرداری سریعا تکمیل و به فعالیت‌های فرهنگی و هنری اختصاص داده خواهد شد.

آمادگی شهرداری قم برای تکمیل تالار مرکزی شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تبیین مباحث فرهنگی در حوزه‌های مختلف پرداخته شد، گفت: تعاملات خوبی بین مدیریت شهری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار شده است که امیدواریم این همکاری‌ها همچنان ادامه یابد.

وی با اشاره به رکود ساخت و ساز پروژه تالار مرکزی شهر قم در بلوار امام موسی‌صدر به علت کمبود اعتبارات پیشنهاد کرد این مجموعه به شهرداری واگذار شود تا هرچه زودتر تکمیل شود و برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه سند زمین‌ پروژه تالار مرکزی شهر قم به نام شهرداری است، عوارض ساخت این پروژه نیز به شهرداری پرداخته نشده است.

وی تاکید کرد: ما آمادگی داریم تا این پروژه را تحویل بگیریم و به سرعت آن را برای اهداف مورد نظر آن آماده بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این جلسه با بیان اینکه قرار بود پروژه تالار مرکزی شهر قم تا اردیبهشت امسال به پایان برسد، ابراز داشت: با توجه به وضعیت اعتباری نامناسب موجود، این کار به عقب افتاد.

وی اذعان کرد: از ابتدای سال 92 اعتباری به این پروژه تخصیص داده نشده است و پروژه بسیار کند به پیش می‌رود.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول