اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

‌‌2 میلیارد تومان برای شهرداری خورموج تامین اعتبار شد‌

فرماندار دشتی گفت: بالغ بر 2 میلیارد تومان برای شهرداری خورموج تامین اعتبار شد‌ و هر میزان از اعتبارات تخصیص یافته نیم درصد آن به شورای ورزش تخصیص خواهیم داد تا بین تیم‌های ورزشی تقسیم شود.

‌‌2 میلیارد تومان برای شهرداری خورموج تامین اعتبار شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سیدعلی هاشمی صبح امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان دشتی با بیان اینکه ورزش سلامتی جسم و تهذیب نفس را در پی خواهد داشت، اظهار داشت:  ورزش نقش مهمی در روح و روان انسان دارد و ورزش خود دارویی مفید برای سلامتی هر فرد است.

فرماندار دشتی گفت: بالغ بر 2 میلیارد تومان برای شهرداری خورموج تامین اعتبار شده است و از اعتبارات تخصیص یافته نیم درصد آن را به شورای ورزش تخصیص خواهیم داد تا بین تیم‌های ورزشی تقسیم شود.

وی ادامه داد: از صنایع و معادنی که در شهرستان دشتی فعالیت می‌کنند دعوت کردیم تا از مجاری قانونی که وجود دارد بتوانند کمکی به تیم‌های ورزش کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: تیم ایرانجوان خورموج توانسته ‌موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کند و چند جلسه در این زمینه با مسئولان برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 30 شرکت شن و ماسه در شهرستان فعال است، گفت: ما وظیفه خود می‌دانیم تا از کسانی که در عرصه توسعه و سرمایه‌گذاری در شهرستان تلاش می‌کنند قرار گیریم و از آنها حمایت کنیم.

هاشمی افزود: مسئولان نظام معدن شن و ماسه خدادادی را در اختیار افرادی قرار داده‌اند و ما مجرای قانونی داریم که از آنها برای توسعه ورزش استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: ما به تیم‌های ورزشی که در لیگ‌های کشور و استان قرار دارند با همکاری شرکت‌های صنایع و معادن کمک‌های مالی خواهیم کرد زیرا همه شرکت‌ها می‌توانند بخشی از عوارض مالیاتی که به آنها تعلق می‌‎گیرد را با هماهنگی با امور مالیاتی و فرمانداری به حوزه ورزش اختصاص دهند.

انتهای پیام/66006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول