اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن خبر داد

راه‎اندازی تارنمای جامع امور پژوهشی در دانشگاه رودهن‌

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از راه‎اندازی تارنمای جامع امور پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خبر داد.

راه‎اندازی تارنمای جامع امور پژوهشی در دانشگاه رودهن‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علیرضا ایرانبخش امروز اظهار کرد: راه‎اندازی پورتال جامع امور پژوهشی و قرار دادن آخرین بخش‎نامه‎ها و صورت‎جلسات در آن، راه‎اندازی بخش کتاب دانشگاه و ساخت و طراحی ربات پرنده در کمتر از 48 ساعت با قابلیت پرواز اتوماتیک در این واحد دانشگاهی انجام شده است.

وی از اجرای فول‎کنترل و فیلم‎برداری توسط تیم فناوری‎ها و دستاوردهای پژوهشی واحد رودهن، ساخت ویترین دیجیتال کنترل از راه دور، ساخت نانو بتن خودتراکم شفاف‎سازه‎ای برای اولین بار توسط اعضای انجمن علمی بتن واحد رودهن و کسب مقام سوم در مسابقات کشوری بازی‎سازی رایانه‎ای در واحد کاشان در اردیبهشت 1392 خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: دریافت اعتبار علمی- پژوهشی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای فصل‎نامه اندیشه و رفتار، برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی دانشجویی بتن با همکاری انجمن بتن ایران در واحد رودهن و برگزاری نمایشگاه دست‎آوردهای پژوهشی به منظور نشست سراسری هیئت‎های اجرایی جذب دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حسین بلندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد ماه 1392 نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

ایرانبخش به برگزاری نمایشگاه نخبگان و دست‎آوردهای پژوهشی در مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت ماه 1392، کسب مقام دوم مسابقات پل‎های ماکارونی در دانشگاه امیرکبیر در اردیبهشت 1392 و انعقاد تفاهم‎نامه سازمان نظام روان‎شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اشاره کرد.

انتهای پیام/2568/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول