اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

حضور خیران در صنعتی کردن پژوهش‎ها موثر است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه حضور خیران در صنعتی کردن پژوهش‎ها و تحقیقات می‎تواند تاثیر بالایی داشته باشد، گفت: هنوز 100 روزه نشده‌ام اما در پایان 100 روز گزارش کاری خواهم داد.

حضور خیران در صنعتی کردن پژوهش‎ها موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو عصر امروز در حاشیه آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری و دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان گلستان در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از تحقیقات و پژوهش‎ها در مجموعه‌های کتابخانه‎ای می‎ماند و از این نظر گلایه‎های فراوانی وجود دارد.

وی ادامه داد: البته بخشی از این مسائل مربوط به محتوای تحقیقات هم است که از کاربری لازم برخوردار نیست.

استاندار گلستان بیان کرد: دلیل دیگر موضوع اطلاع‎رسانی مناسب است که در این حوزه وجود ندارد و باعث می‎شود جامعه ما از متن پژوهش و از آنچه که ایده‎ها به یک تحقیق مبدل شده است، اطلاع مناسبی را نداشته باشد.

صادقلو بیان کرد: در اصل نیاز است تا کار خیر را به عرصه صنعتی کردن و انبوه‎سازی این ایده‎ها وارد کرد و نیاز است تا سرمایه‎گذاران در این حوزه نیز وارد شوند تا بسیاری از موفقیت‎ها و پژوهش‎هایی که کاربردی است به صنعت استان و کشور اضافه شود.

وی متذکر شد: اگر خیران را سازماندهی کنیم همانند مدرسه‌سازی می‎توانند در این عرصه نیز موثر و پیشگام باشند.

100 روزه نشده‎ام اما در روز صدم گزارش می‎دهم

استاندار گلستان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص دیدارها و رایزنی‎های انجام شده در روزهای گذشته در خصوص پروژه راه‎آهن و جزیره آشوراده خاطرنشان کرد: هنوز اطلاع‎رسانی در این خصوص زود است.

وی ادامه داد: نیاز است تا کمی صبور باشیم تا صورتجلسه نشست‎های انجام شده ابلاغ شود تا در آینده خبرهای خوبی را برای مردم استان داشته باشیم.

استاندار گلستان در خصوص گزارش 100 روزه کاری خود خاطرنشان کرد: هنوز که 100 روزه نشده‎ام اما در 100 روز کاری حتما به مردم گزارش کاری را ارائه خواهم کرد.

انتهای پیام/83004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول