اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی بویین زهرا خبر داد

آغاز عملیات روکش آسفالت محورهای بویین زهرا

رئیس اداره راه و شهرسازی بویین زهرا گفت: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای بویین زهرا آغاز شده است.

آغاز عملیات روکش آسفالت محورهای بویین زهرا

مجید فرج‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور «امیرآبادنو» به «تفک» به طول 14 کیلومتر از سوی پیمانکار طرح آغاز شده است.

وی طول محورهای شهرستان بویین زهرا را 934 کیلومتر اعلام کرد و افزود: 383 کیلومتر از این میزان آسفالت و 551 کیلومتر نیز راه شنی هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویین زهرا اجرای عملیات روکش آسفالت را جزو اولویت‌های راه و شهرسازی ذکر و تصریح کرد: با توجه به آغاز سرمای هوا روکش آسفالت مسیرهای نزدیک به کارخانه آسفالت زودتر صورت می‌گیرد.

فرج‌پور اضافه کرد: در این راستا البته در صورت ایجاد شرایط جوی پایدار عملیات اجرایی 40 کیلومتر روکش آسفالت تا پایان سال جاری به انجام می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: جاده زین‌آباد تا چهارراهی سعیدآباد، ولدآباد و سخس‌آباد نیز در برنامه اجرای عملیات روکش آسفالت شهرستان بویین زهرا قرار دارند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویین زهرا از توقف اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت 90 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی شهرستان بویین زهرا خبر داد و افزود: این عملیات که از اوایل آذر ماه سال جاری آغاز شده بود بر اثر برودت هوا و بارش‌های زودهنگام برف ناتمام مانده است.

فرج‌پور از اتمام روکش آسفالت محورهای روستایی ولی‌آباد به فیض‌آباد و صدرآباد به ولی‌آباد به طول 10 کیلومتر خبر داد و ابراز داشت: طرح روکش آسفالت 90 کیلومتر از محورهای شهرستان بویین زهرا با 170 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول