اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک صنعتی سروش بادران مطرح کرد

عدم آسفالت شهرک صنعتی سروش با وجود تأمین بودجه

مدیر شهرک صنعتی سروش بادران گفت: با وجود تأمین بودجه و معرفی پیمانکار پروژه آسفالت شهرک صنعتی به تأخیر افتاد و مسئولان می‌گویند شاید در سال 93 اقداماتی انجام شود.

عدم آسفالت شهرک صنعتی سروش با وجود تأمین بودجه

محمدرضا شانه‌ساز زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت این شهرک اظهار کرد: متأسفانه مشکل آسفالت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در شهرک با آن روبرو هستیم، صحبت‌هایی نیز انجام شد و اعتبار لازم برای این‌کار  و همچنین پیمانکار فراهم شد اما اقدام خاصی برای رفع این مشکل انجام نگرفت و مسئولان می‌گویند شاید در سال 93 اقداماتی انجام شود.

وی ادامه داد: خود صاحبان واحدهای صنعتی با همکاری یکدیگر مبالغی را جمع‌آوری کرده و صرف کارهای عمرانی شهرک کردند.

مدیر شهرک صنعتی سروش بادران افزود: در حال حاضر حدود 85 واحد صنعتی در شهرک وجود دارد که حدود 70 واحد فعال و بقیه واحدها به دلایلی غیرفعال یا تعطیل هستند.

وی با بیان این‌که دلیل این که دلیل تعطیلی بیشتر واحدهای غیرفعال مشکلات مالی است اظهار کرد: حدود 10 واحد ما مشکلات مالی دارند و سه تا چهار واحد نیز به دلایل نامعلومی غیرفعال هستند.

*واحدهای صنعتی با 50 درصد ظرفیت یا کمتر کار می‌کنند

شانه‌ساز زاده اضافه کرد: در شرایط کنونی واحدهای صنعتی با 50 درصد ظرفیت یا کمتر کار می‌کنند که علت اصلی آن نیز مشکلات اقتصادی است که تولیدکنندگان با آن روبرو هستند.

وی یادآور شد: ایستگاه آتش‌نشانی و مراکز فرهنگی از مسائل مهمی است که واقعاً وجود آن‌ها در شهرک احساس می‌شود که امیدواریم هرچه زودتر با همت مسئولان شاهد اجرای این طرح‌ها در شهرک صنعتی سروش بادران باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: دولت حمایت بیشتری از صنعتگران داشته باشد و در اعطای تسهیلات به آن‌ها کمک کند تا شاهد افزایش تولیدات در شهرک‌های صنعتی باشیم که باعث بالا رفتن اشتغال می‌شود.

انتهای پیام/63015/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول