اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیرجند خبر داد

اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان به آسفالت معابر مهر شهر بیرجند

شهردار بیرجند گفت: برای آسفالت و بهسازی معابر دهلکوه، شهرداری به عنوان جانشین دهیاری، با دهیاری قرارداد بسته و 6 میلیارد و 400 میلیون تومان به این طرح اختصاص یافته که 2 میلیارد و 200 میلیون تومان آن توسط دهیاری اجرا شده است.

اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان به آسفالت معابر مهر شهر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباسعلی مدیح صبح امروز در مراسم بازدید از آسفالت ورودی مهرشهر اظهارداشت: فاز نخست آسفالت ورودی مهرشهر حدفاصل بولوار مسافر و خیابان فاطمیه تا اتصال به حافظ غربی به عنوان مسیر اصلی مهرشهر حدود 10 هزار مترمربع زیرسازی، آسفالت و همچنین ترمیم کانال‌ها و رفع آفات سطحی و اجرای کانی‌بو، توسط شهرداری در حال انجام است.

وی با اشاره به این‌که شهرداری هیچ‌گونه وظیفه‌ای از لحاظ آماده‌سازی مهرشهر ندارد، ادامه داد: متولیان معابر مهرشهر، راه و شهرسازی، اتحادیه‌ تعاون مسکن و بنیاد مسکن پیمانکار این پروژه است.

شهردار بیرجند افزود: با آسفالت و بهسازی معابر، خطوط شهری فعال‌تر می‌شود و انتظار شهروندان در خطوط اتوبوسرانی کمتر می‌شود.

مدیح در ارتباط با طرح 75 هکتاری معابر دهلکوه تصریح کرد: برای آسفالت و بهسازی معابر دهلکوه، شهرداری به عنوان جانشین دهیاری دهلکوه، با دهیاری قرارداد بسته است و 6 میلیارد و 400 میلیون تومان به این طرح اختصاص یافته که 2 میلیارد و 200 میلیون تومان آن توسط دهیاری اجرا شده است و شهرداری در صورت تامین اعتبار به عنوان جانشین دهیاری این پروژه را انجام می‌دهد.

وی در ارتباط با حوزه خدمات شهری مهرشهر اضافه کرد: این منطقه به حوزه شهرداری منطقه یک اختصاص یافته است.

شهردار بیرجند با بیان اینکه هفته‌ای سه شب زباله منطقه دهلکوه جمع‌آوری می‌شود، گفت: برای جمع‌آوری زباله ساکنان مهرشهر 100 سطل زباله نصب شده است.

مدیح  متذکر شد: اهالی مهرشهر شهروندان ما هستند و با اهتمام جدی مشکلات این منطقه را با وجود تمامی سختی‌ها پیگیر می‌شویم.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول