سعید پورایمانی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری دومین دوره نمایشگاه رسانههای دیجیتال استان قزوین اظهار داشت: با برپایی این نمایشگاه محیطی برای ایجاد همدلی و همافزایی بین پدیدآورندگان آثار در حوزه رسانههای دیجیتال فراهم شده است.
وی افزود: جریانسازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانههای دیجیتال و ایجاد بستر رقابت میان تولیدکنندگان رسانههای دیجیتال در راستای رشد و شکوفایی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
پورایمانی رونقبخشی بازار داخلی و صادرات این صنعت، تحقق اهداف سند چشمانداز در حوزه نرمافزار و محتوای دیجیتال با حضور ناشران و تولیدکنندگان مطرح دیجیتال در حوزه دانش دیجیتال را از دیگر اهداف برگزاری دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال برشمرد.
برگزاری 10 کارگاه آموزشی رسانههای دیجیتال در قزوین
مدیر مرکز رسانههای دیجیتال استان قزوین برگزاری 10 کارگاه تخصصی و آموزشی در دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال را از برنامههای جانبی این نمایشگاه عنوان و بیان کرد: هر روز دو کارگاه با هدف ارتقای سطح سواد دیجیتالی در بخش دانش دیجیتال در نمایشگاه یاد شده برگزار میشود.
وی بازاریابی اینترنتی، آشنایی با شهر دیجیتال و شهروند دیجیتال، انیمیشن و ساخت بازیهای رایانهای، تأثیر رسانه بر مدیریت شهری و چگونگی حضور در بازار کار را از موضوعهای مختلف برگزاری کارگاههای آموزشی در دومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال قزوین برشمرد.
پورایمانی با بیان اینکه ارائه مشاوره به علاقهمندان در زمینههایی مانند خانواده و چگونگی استفاده از رسانههای دیجیتال را از دیگر برنامههای جانبی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: علاقهمندان میتوانند با آشنایی بیشتر نحوه صحیح استفاده از نرمافزارهای دیجیتال از این مشاوران استفاده کنند.
انتهای پیام/77009/ش20/پو3002