اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال قزوین خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب و قرآن در قزوین

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین از برپایی نمایشگاه کتاب و قرآن تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه کتاب و قرآن در قزوین

سعید پورایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری دومین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قزوین اظهار داشت: با برپایی این نمایشگاه محیطی برای ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان آثار در حوزه رسانه‌های دیجیتال فراهم شده است.

وی افزود: جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه‌های دیجیتال و ایجاد بستر رقابت میان تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال در راستای رشد و شکوفایی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

پورایمانی رونق‌بخشی بازار داخلی و صادرات این صنعت، تحقق اهداف سند چشم‌انداز در حوزه نرم‌افزار و محتوای دیجیتال با حضور ناشران و تولیدکنندگان مطرح دیجیتال در حوزه دانش دیجیتال را از دیگر اهداف برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برشمرد.

برگزاری 10 کارگاه‌ آموزشی رسانه‌های دیجیتال در قزوین

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین برگزاری 10 کارگاه تخصصی و آموزشی در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان و بیان کرد: هر روز دو کارگاه با هدف ارتقای سطح سواد دیجیتالی در بخش دانش دیجیتال در نمایشگاه یاد شده برگزار می‌شود.

وی بازاریابی اینترنتی، آشنایی با شهر دیجیتال و شهروند دیجیتال، انیمیشن و ساخت بازی‌های رایانه‌ای، تأثیر رسانه بر مدیریت شهری و چگونگی حضور در بازار کار را از موضوع‌های مختلف برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال قزوین برشمرد.

پورایمانی با بیان اینکه ارائه مشاوره‌ به علاقه‌مندان در زمینه‌هایی مانند خانواده و چگونگی استفاده از رسانه‌های دیجیتال را از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با آشنایی بیشتر نحوه صحیح استفاده از نرم‌افزارهای دیجیتال از این مشاوران استفاده کنند.

انتهای پیام/77009/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول