اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان زنجان:

وزنه‌برداری زنجان نیاز به مکانی مستقل برای تمرین دارد

رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان زنجان احداث خانه وزنه‌برداری را از جمله نیازهای وزنه‌برداری زنجان برای تمرین عنوان کرد و گفت: وزنه‌برداری زنجان به تاسیس مدرسه نیاز دارد.

وزنه‌برداری زنجان نیاز به مکانی مستقل برای تمرین دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا ترکیان بعدازظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به قدمت 65 ساله ورزش وزنه‌برداری در کشور اظهار داشت: هیچ ورزشی در کشور این سابقه را ندارد.

وی به موفقیت‌های ورزش وزنه‌برداری در میادین بین‌المللی اشاره و تصریح کرد: این ورزش بسته به شرایط مورد حمایت قرار گرفته و موفقیت‌هایی هم داشته است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان زنجان به مظلومیت ورزش وزنه‌برداری در مقایسه با سایر رشته‌ها اشاره و اضافه کرد: این ورزش در زنجان به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

این مسئول ادامه داد: زنجان در رشته وزنه‌برداری تک قهرمان داشته است از این رو این ورزش نیاز به توجه بیشتری دارد.

ترکیان با بیان اینکه توان جبران ضعف‌های گذشته در مورد وزنه‌برداری استان زنجان وجود دارد، افزود: با برنامه‌ریزی می‌توان معضلات گذشته را رفع کرد.

وی در ادامه به برنامه‌های پیش رو اشاره کرد و ابراز داشت: شناسایی استعدادها و تلاش برای به ثمر رساندن آنها از جمله برنامه‌های آینده محسوب می‌شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری شهرستان زنجان تهیه ملزومات و تدوین برنامه سال آینده هیئت را از جمله برنامه‌هایی اعلام کرد که در دست اقدام است.

این مسئول احداث خانه وزنه‌برداری را از جمله نیازهای وزنه‌برداری زنجان عنوان کرد و یادآور شد: وزنه‌برداری زنجان به تاسیس مدرسه هم نیاز دارد.

ترکیان جذب اسپانسر و تفاهم با آموزش و پرورش را از برنامه‌های آینده هیئت وزنه‌برداری استان زنجان دانست و تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده برای ارتقای ورزشکاران فعال زنجان در این رشته باید چند نفر از آنها برای تست به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول