اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهنام‌فرد در گفت‌وگو با فارس:

26 تیم در وزنه‌برداری جوانان کشور به میزبانی قم رقابت می‌کنند

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم از قطعی شدن رقابت وزنه‌برداران 26 تیم از استان‌های مختلف در پیکارهای قهرمانی کشور به میزبانی قم خبر داد.

26 تیم در وزنه‌برداری جوانان کشور به میزبانی قم رقابت می‌کنند

محمدجواد بهنام‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در تقویم فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور به مدت سه روز به میزبانی قم به انجام می‌رسد.

وی از آغاز مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم از صبح روز یکشنبه بیست و چهارم شهریور ماه خبر داد و یاد آور شد: میزبان این دوره از پیکارها هیئت وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان استان قم هستند و این رقابت‌ها تا سه‌شنبه بیست و ششم شهریور در قم ادامه می‌یابد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور از ساعت 9 صبح بیست و چهارمین روز شهریور ماه در سالن شهید محمود رضاییان مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم استارت می‌خورد.

وی با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله شاهد رقابت وزنه‌برداران 26 تیم از استان‌های مختلف کشور در مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور خواهیم بود و تلاش ما این است که میزبانی شایسته‌ای از تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها داشته باشیم.

بهنام‌فرد تصریح کرد: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در قم از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا این پیکارها از سوی فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان، انتخابی تیم ملی به منظور اعزام یک تیم قوی و پرقدرت به پیکارهای قهرمانی آسیا و جهانی در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: این پیکار‌ها به مناسبت دهه کرامت در قم به انجام می‌رسد و نفراتی که بتوانند به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی اوزان و دسته‌های مختلف دست یابند این شانس را دارند که جواز حضور در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری را به دست بیاورند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم در پاسخ به این سئوال که آیا وزنه‌بردارانی که از نظر فنی نیز عملکرد خوبی داشته باشند ولی مدال کسب نکنند شانس دعوت به تیم ملی را دارند یا خیر؟ تصریح کرد: تنها کسانی که مدال کسب می‌کنند به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی در پایان به اوزان رقابتی بین وزنه‌برداران شرکت‌کننده در این دوره از پیکار‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در وزن‌های 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105 و به اضافه 105 کیلوگرم به روی تخته می‌روند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول