اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری رکوردگیری تیم ‌ملی وزنه‌برداری در اردوی منطقه آزاد ارس

کوروش باقری: بدون شک دهقان سال آینده پدیده‌ای در وزنه‌برداری دنیا خواهد بود

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران با اشاره به اینکه در دسته 94 کیلوگرم نوجوان 94 کیلوگرمی ما علیرضا دهقان با بهبود رکورد 10 کیلوگرمی عملکرد خیلی خوبی داشته، گفت: بدون شک این وزنه‌بردار در سال آینده پدیده‌ای برای وزنه‌برداری دنیا خواهد بود.

کوروش باقری: بدون شک دهقان سال آینده پدیده‌ای در وزنه‌برداری دنیا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران نتایج حاصل از اردوی منطقه آزاد ارس را خوب ارزیابی کرده و گفت: چهار هفته اردوی خیلی خوب را در ارس تجربه کردیم که جای دارد از تمام مسؤلان و بخصوص آقای نجفی مدیرعامل منطقه آزاد ارس تشکر کنم.

کورش باقری با بیان اینکه سه نفر از وزنه‌برداران که دچار آسیب‌دیدگی جزئی در تمرینات شده بودند در رکوردگیری اردوی منطقه آزاد ارس شرکت نکردند گفت: سهراب مرادی و امین زارعی به جهت کشیدگی ران و رشید شریفی که از قبل از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شده بود را جهت درمان و آمادگی برای اردوی بعدی به تهران اعزام کردیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران با اشاره به آسیب‌دیدگی سه نفر از وزنه‌برداران تیم ملی از حضور 10 نفر در رکوردگیری اردوی ارس خبر داد و گفت: در وزن 62 کیلوگرم مجید عسکری به جهت عمل جراحی مینیسک زانو که از 40 روز قبل داشته است رکورد خوبی زد اما مطمئن هستم در 60 روز باقی مانده به مسابقات جهانی لهستان شاهد وضعیت بهتری از این ورزشکار خواهیم بود.

وی با اشاره به نتایج اوزان 69 کیلوگرم، نتایج رکوردگیری جابر بهروزی در وزن 69 کیلوگرم را رضایت‌بخش ندانست و رکوردهای سجاد بهروزی در دوضرب را خوب ارزیابی کرد.

کورش باقری گفت: در دسته 77 کیلوگرم رسول تقیان در دو ضرب رکورد خیلی خوبی داشت و در دسته 94 کیلوگرم نوجوان 94 کیلوگرم ما علیرضا دهقان با بهبود رکورد 10 کیلوگرمی عملکرد خیلی خوبی داشت و بدون شک این وزنه‌بردار در سال آینده پدیده‌ای برای وزنه‌برداری دنیا خواهد بود.

وی افزود: در دسته 105 کیلوگرم سه نفر داشتیم که کیا قدمی، محمدرضا براری و حامد مجیدی هر سه خوب کار کردند و در فوق سنگین نیز بهادر مولایی با وزنه‌های 190 و 250 کیلوگرم وزنه‌های نرمالی داشت که البته بهادر مولایی باید سخت تمرین کند تا از حیثیت فوق سنگین ایران دفاع کرده و انتظارات مردم و من و مربی‌ها را برآورده بکند.

وی در پاسخ به اینکه تا چه اندازه به کسب نتایج ایده‌آل و مقام نخست جهان با این تیم امیدوار هستید افزود: اگر در سال 2010 بعد از اتفاقات بد آن دوره نظر مردم را درباره تیم ملی وزنه‌برداری می‌پرسیدید هیچ انتظاری از تیم نداشتند اما تمرین‌های منظم سه ساله موجب موفقیت تیم ملی در المپیک لندن شد.

انتهای پیام/60001/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول