اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوان البرزی به مسابقات وزنه‌برداری پارا آسیایی اعزام می‌شود

مهدی صیادی در دسته 107 کیلوگرم به عنوان تنها نماینده استان البرز در کنار 4 ملی پوش دیگر راهی بازی‌های پارا آسیایی جوانان مالزی می‌شود.

جوان البرزی به مسابقات وزنه‌برداری پارا آسیایی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز مهدی صیادی در دسته 107 کیلوگرم به عنوان تنها نماینده استان البرز در کنار 4 ملی پوش دیگر راهی بازی‌های پارا آسیایی جوانان مالزی می‌شود.

بازی‌های پارا آسیایی جوانان آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور مالزی خواهد شد.

تمرینات این وزنه برداران در حال حاضر به صورت غیرمتمرکز و طبق برنامه‌های ارائه شده از سوی انجمن، در استان‌های محل سکونت انجام و از طریق تماس‌های هفتگی، بر روند تمرینات و تغذیه ورزشکاران نظارت می‌شود.

در جریان جشنواره استعدادیابی مشهد، 35 نفر از نوجوانان حائز شرایط انتخاب شدند که از این تعداد در نهایت 10 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

از بین این 10 نفر که در دو رده سنی 14 تا 16 سال و 16 تا 19 سال هستند، رده سنی 14 تا 16 سال به علت به حد نصاب نرسیدن در مسابقات و ادغام شدن آنها در گروه سنی بالاتر و به تبع آن کم شدن احتمال مدال آوری، از اعزام آنها صرف نظر شد و صرفا 5 نفر از وزنه برداران گروه سنی 16 تا 19 سال به این مسابقات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2302/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول