اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون ژیمناستیک:

مدال رشته‌های ترامپولین و ایروبیک با مدال کشتی و وزنه‌برداری تفاوتی ندارد

دبیر فدراسیون ژیمناستیک گفت: مدال رشته‌هایی مانند ترامپولین و ایروبیک ارزشی برابر مدال‌ رشته‌هایی مانند کشتی و وزنه‌برداری دارد و با سرمایه گذاری در این رشته‌ها می‌توان به مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی امیدوار شد.

مدال رشته‌های ترامپولین و ایروبیک با مدال کشتی و وزنه‌برداری تفاوتی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرامرز سنگینی امشب در مجمع عمومی هیئت ژیمناستیک استان اصفهان که در محل خانه ژیمناستیک برگزار شد، اظهار کرد: در سال 91 با توجه به مشکلاتی مالی که وجود داشت، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون ژیمناستیک نتوانستند کمکی از لحاظ مالی به هیئت ژیمناستیک استان اصفهان داشته باشند.

وی ادامه داد: هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با مدیریت خوب توانست با وجود مشکلاتی که وجود داشت، برنامه‌های هیئت را طبق تقویم اجرایی کند.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه هیئت ژیمناستیک استان اصفهان توانست بحران‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد، تاکید کرد: فدراسیون حساب ویژه‌ای روی هیئت ژیمناستیک اصفهان باز کرده و بیش از وضعیت فعلی از این هیئت انتظار داریم.

وی با اشاره به عدم استقبال حامیان مالی و اسپانسرها از رشته ژیمناستیک بیان کرد: ژیمناستیک جامعه آماری گسترده‌ای را در اختیار دارد و باید از این ظرفیت ویژه به خوبی استفاده کرد.

سنگینی ادامه داد: در سال گذشته 183 هزار بیمه شده ورزشی در رشته ژیمناستیک داشتیم که نسبت به سال گذشته با افزایش مخاطب مواجه بودیم.

این پیش‌کسوت ورزشی با اشاره به طرح عضو‌گیری فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: این طرح مورد تایید وزارت ورزش و جوانان بوده و به منظور ایجاد مشارکت مردمی در رشته ژیمناستیک اجرایی شده است.

انتهای پیام/63006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول