اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش تاکستان:

مدارس تاکستان به تعمیرات عمرانی نیاز دارد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت: با توجه به آغاز سرما و بارش‌های برف مدارس تاکستان به تعمیرات عمرانی نیاز دارد.

مدارس تاکستان به تعمیرات عمرانی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، سیدابوالفضل فاضلی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان تاکستان اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما و ریزش برف در حال حاضر برخی از مدارس تاکستان نیاز به تعمیرات دارند.

وی افزود: مدیریت آموزش و پرورش تاکستان بر این اساس با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برخی اقدامات را برای ترمیم مدارس به انجام رسانده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان بیان کرد: البته نیاز به توجه ویژه و سریع از سوی اداره کل نوسازی با توجه به دستورالعمل‌های صادره و برنامه‌ریزی‌های انجام شده ضروری است.

فاضلی ادامه داد: همچنین انتظار می‌رود تا همانند سال‌های گذشته جشن تقلید و مرجع‌شناسی بین دانش‌آموزان دختر سوم ابتدایی و دانش‌آموزان پسر اول متوسطه برگزار شود.

این مسئول ادامه داد: شناخت و آمادگی لازم برای انجام تکالیف دینی و شرعی با توجه به آموزه‌های قرآنی جزو اهداف برپایی جشن‌های تکلیف شرعی بخش دانش‌آموزی شهرستان تاکستان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان با اشاره به برپایی فعالیت‌های مختلف هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان این شهرستان ابراز داشت: تعیین نرخ کلاس‌های فوق‌برنامه نیز جزو دیگر مواردی است که باید مورد بررسی و نتیجه‌گیری در تاکستان قرار گیرد.

فاضلی همچنین از برگزاری جشن تجلیل از برترین‌های آزمون سراسری سال 92 شهر تاکستان از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر تاکستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/77005/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول