اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد

حمایت از هیئت‌های ورزشی موفق در میادین بین‌المللی

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از ارائه تسهیلات و حمایت‌های ویژه از هیئت‌های ورزشی که در میادین بین‌المللی صاحب مدال می‌شوند،‌ خبر داد.

حمایت از هیئت‌های ورزشی موفق در میادین بین‌المللی

علیرضا جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز در حوزه ورزش دارای توانمندی‌ها و استعدادهای خوبی است که با برنامه‌ریزی و ارائه امکانات لازم، ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ورزشکاران البرزی در رده‌های مختلف ملی حضور دارند و این استان در تیم‌های ملی نمایندگانی دارد که هر کدام از آنها برای کشور افتخارات بسیاری کسب کرده‌‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه اکثر هیئت‌های ورزشی در این استان فعال هستند، گفت: نظارت‌های ویژه‌ای بر عملکرد این هیئت‌ها انجام شده و تلاش داریم با رفع نواقص موجود و افزایش نقاط قوت، ورزش استان البرز را به جایگاه واقعی خود نزدیک‌تر کنیم.

جوانمردی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که چه برنامه‌هایی برای تقویت ورزش قهرمانی در استان البرز در دست اجرا است، گفت: طی هفته گذشته جلساتی با روءسای هیئت‌های ورزشی مختلف در استان برگزار کرده و نظرات و دیدگاه‌های هر کدام از این هیئت‌ها جمع‌آوری شده است.ما معتقدیم که با افزایش امکانات و حمایت‌ها، ورزشکاران البرزی در حوزه ورزش قهرمانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و می‌توانند در میادین جهانی و بین‌المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز متذکر شد: در نخستین گام اقدام به شناسایی رشته‌های مدال‌آور در میادین جهانی و بین‌المللی کرده‌‌ایم و بر اساس یک برنامه بلند مدت از هیئت‌های ورزشی این رشته‌ها حمایت بیشتری به عمل خواهد آمد.

جوانمردی گفت: در جلسه با روءسای هیئت‌های ورزشی تاکید شد که اداره کل ورزش و جوانان استان از کمک و مساعدت به هیئت‌هایی که ورزشکاران آنها در میادین معتبر جهانی از جمله المپیک آسیایی 2014 احتمال کسب مدال را دارند، کوتاهی نخواهد کرد. ورزش امروز تفاوت‌های بسیاری با گذشته داشته و اگر می‌خواهیم ورزشکاران ما در میادین معتبر از جمله جام جهانی‌ها و المپیک برای کشورمان افتخارآفرینی کنند، باید امکانات لازم را در اختیار تیم‌های ورزشی، ورزشکاران و مربیان خود قرار دهیم.

جوانمردی در پایان اظهار داشت: ورزشکاران البرزی با استعداد و توانمندی‌های زیادی که دارند، به طور قطع در مسابقات مختلف صاحب جایگاه و رتبه هستند و امیدواریم با حمایت از این ورزشکاران، ورزش استان البرز بتواند برای کشور افتخارات بیشتری کسب کند.

انتهای پیام/2302/خ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول