اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام اداره ورزش و جوانان ورامین خبر داد

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ورامین

قائم مقام اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار ورامین در 8 دی ماه سال‌جاری خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ورامین

ابراهیم شیرکوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران افزود: در نظر داریم جهت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره بزرگ مردان هشت سال دفاع مقدس، مراسم یادبود شهدای ورزشکار ورامین را در روز 8 دی ماه سال‌جاری برگزار کنیم.

قائم مقام اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: این مراسم با برپایی جلسات مختلف و با حضور مسئولان هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان و همچنین رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران طی مراحل مختلف به انجام رسید تا بتوانیم مراسمی در خور شان شهدا پایه‌ریزی کنیم.

معاون امور جوانان اداره ادامه داد: براساس طرح‌های تدوین شده و برنامه‌های مدون در دستور کار، این مراسم جهت یادبود 86 شهید شهرستان ورامین جهت اجرا برنامه‌ریزی شده است.

شیرکوند اظهار داشت: در سال 90 اولین یادواره شهدای ورزشکار برگزار شد و تصمیم بر آن شد که در سال‌جاری نیز دومین یادبود این عزیزان را برگزار کنیم.

قائم مقام اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان گفت: محل برگزاری یادبود، سالن شهدای گمنام شهرستان ورامین خواهد بود که در روز مقرر و از ساعت 15 با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان و ورزشکاران به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول