اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشگر شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برتر شد

پژوهشگر شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به عنوان پژوهشگر برگزیده دستگاه‌های اجرایی این استان انتخاب شد.

پژوهشگر شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، در مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش در باشگاه فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد، از محمد مهدی مهربانی پژوهشگر شرکت شهرک‌های صنعتی تجلیل به عمل آمد.

محمد مهدی مهربانی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست است و هم‌اکنون مدیریت دفتر محیط زیست ایمنی و بهداشت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس را بر عهده دارد.

این پژوهشگر نمونه تاکنون در 12 طرح پژوهشی به عنوان ناظر و مجری طرح، همکاری کرده است.

وی همچنین تاکنون موفق به ارائه 40 مقاله علمی و پژوهشی در همایش‌های ملی و بین‌المللی و همچنین مجلات داخلی و خارجی و ISI شده است.

محمد مهدی مهربانی همچنین سه کتاب در حوزه محیط زیست را تالیف و ترجمه کرده است.

از جمله سوابق علمی این پژوهشگر تدریس در مقاطع کارشناسی و کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی است.

نظارت بر طرح پژوهشی کاربردی با عنوان بررسی کارایی سیستم‌های اکسیداسیون پیشرفته در افزایش راندمان تصفیه پساب شهرک صنعتی بزرگ شیراز، ترجمه و چاپ کتاب بیوتکنولوژی محیط زیست، محاسبات فنی در مهندسی آب و فاضلاب، تصفیه فاضلاب صنعتی بخشی از فعالیت‌های پژوهشی مهندس مهربانی است.

پژوهشگر منتخب دستگاه‌های اجرایی در سال‌های 89 و 90 و پژوهشگر منتخب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال 92 عناوین کسب شده در بخش پژوهش و فناوری محمدمهدی مهربانی است.

مهربانی با اشاره به اینکه پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازها برای دستیابی به پیشرفت و توسعه پایدار بوده و سطح و نحوه انجام فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت کشور محسوب می‌شود، گفت: با توجه به بروز بحران‌های زیست‌محیطی چند ساله اخیر در ایران اسلامی و به ویژه استان فارس انجام مطالعات و تحقیقات موثر و کاربردی در به کارگیری روش‌های نوین به منظور حذف و یا کنترل آلودگی‌های به وجود آمده، توان رفاه و آسایش عمومی به ویژه سلامت مردم را افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه پیشرفت و موفقیت در عرصه‌های صنعتی به گسترش و تداوم فعالیت‌های پژوهشی بستگی دارد، اضافه کرد: پژوهش از محورهای مهم و ضامن توسعه و پیشرفت پایدار کشور است.

مهربانی با اشاره به حمایت‌های ویژه از طرح‌های پژوهشی در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، افزود: این موضوع سبب شده طرح‌های پژوهشی به شیوه‌ای مناسب و با کیفیت در شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شود.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول