اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تحقیق بنیاد حفظ آثار خراسان جنوبی:

مجمع پژوهشگران دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی تشکیل می‌شود

معاون تحقیق و پژوهش بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت: در استان‌ مجمع پژوهشگران دفاع مقدس با حداقل هفت نفر عضو تشکیل می‌شود.

مجمع پژوهشگران دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد قاسمی ظهر امروز در مجمع پژوهشگران دفاع مقدس اظهار داشت: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس به منظور شناسایی، ساماندهی، تبیین آموزه‌های دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ جهاد و ایثار در باور و اندیشه مردم شکل گرفته است.

وی افزود: ماموریت این پژوهشگاه همکاری و تعامل همه جانبه و استفاده از امکانات ادارات و سازمان‌ها به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ جهاد و ایثار از طریق همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی است.

معاون تحقیق و پژوهش بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: این پژوهشگاه شامل سه پژوهشکده تخصصی مدیریت و سیاست دفاعی، علوم نظامی و مهندسی و تاریخ ادبیات و فرهنگ و هنر می‌شود.

قاسمی با اشاره به اهداف پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، تصریح کرد: پیگیری تدابیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در ارتباط با تولید علم و اشاعه‌ ارزش‌های دفاع مقدس با استفاده از نخبگان و پیشکسوتان پژوهشگر دفاع مقدس یکی از اهداف این پژوهشگاه است.

وی همچنین تسهیل، تقویت و گسترش فرصت‌ها در راستای همکاری‌های همه جانبه سازمانی و بهره‌گیری از ظرفیت علمی و آموزشی را از دیگر اهداف پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس برشمرد.

معاون تحقیق و پژوهش بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: در استان‌ها مجمع پژوهشگران دفاع مقدس با حداقل هفت نفر عضو تشکیل می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه در این جلسه ارکان مجمع پژوهشگران انتخاب شدند، ادامه داد: رئیس مجمع مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و دبیر مجمع بر عهده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است.

وی به وظایف مجمع پژوهشگران در استان اشاره کرد و گفت: تشکیل جلسات مستمر، تشکیل بانک اطلاعات جامعه از پژوهشگران و نخبگان دفاع مقدس، تعامل با گروه‌های علمی و پژوهشی در حوزه دفاع مقدس، همکاری با نشریات و رسانه‌ها در راستای ترویج دانش و فرهنگ دفاع مقدس، مشارکت فعال در تامین محتوای سخنرانی‌های علمی و فرهنگی برای مناسبت‌های مرتبط با دفاع مقدس و زمینه‌سازی برای تعامل و آشنایی قشر جوان و تحصیل کرده با فرهنگ دفاع و مقاومت از جمله این وظایف است.

انتهای پیام/69021/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول