اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوبخت خبر داد

اجرای توافق ژنو از ماه آینده/ تیم مذاکره‌کننده مورد اعتماد رهبری است

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با بیان اینکه اجرای توافق ژنو از ماه آینده اجرایی می‌شود، گفت: رهبر معظم انقلاب تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را فرزندان نظام معرفی کردند، پس هیچ کس حق ندارد از مواضع رهبری جلوتر بیفتد.

اجرای توافق ژنو از ماه آینده/ تیم مذاکره‌کننده مورد اعتماد رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌باقر نوبخت عصر امروز در همایش سالگرد شهادت آیت الله مفتح در تویسرکان به تشریح روند اقدامات مکاتب در غرب و شرق برای جلوگیری از مذهب در جهان پرداخت، اظهار کرد: با بنیان‌گذاری انقلاب اسلامی ایران با محوریت دین مبین اسلام به رهبری امام خمینی(ره)  قدرت پوشالی ابرقدرت‌ شرق و غرب فرو ریخت.

وی با اشاره به تلاش ابرقدرت‌های جهان برای براندازی انقلاب اسلامی گفت: گام نخست آن‌ها برنامه‌ریزی برای از میدان برداشتن مغزهای متفکر کشور بود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ادامه داد: استکبار و دست‌نشانده‌های آن ترور شخصیت‌های بزرگی نظیر شهید آیت‌الله مفتح، شهید مطهری، شهید بهشتی و ... را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: شهید مفتح به عنوان مغز متفکر حوزه علمیه برای ایجاد پیوند نهاد مقدس حوزه و دانشگاه پا به مراکز علمی گذاشت و دشمن وقتی دید افرادی مانند این شهید تأثیر زیادی در تنومندی نهال انقلاب دارد او را به شهادت رساند.

نوبخت تاکید کرد: استکبار پس از شکست‌های مکرر هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کرد اما با ایستادگی ملت بزرگ و ولایی ایران شکست خورد.

وی با بیان اینکه افکار و ترفندهای شوم دشمنان علیه ما به شکست و ذلت منجر شد، بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان در اقتدار و عزت قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور در ادامه با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در ژنو، گفت: رهبر معظم انقلاب تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را فرزندان نظام و کشور معرفی کردند، پس هیچ کس حق ندارد از مواضع رهبری جلوتر بیفتد.

وی با بیان اینکه محور عملی شدن توافقنامه هسته‌ای، مکتوبات موجود در معاهده ژنو است، گفت: حرکات و سخنان دشمنان ما مانند رژیم منحوس اسرائیل، در مورد این مذاکرات ملاک کار نیست.

نوبخت با بیان اینکه توافق ژنو از ماه آینده اجرایی می‌شود، در ادامه ابراز داشت: باید در کنار هم در راستای اقتدار ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همه زمان در همه ابعاد خودنمایی می‌کند، تاکید کرد: همه وظیفه داریم برای اعتلای ایران اسلامی با وحدت و همدلی فرصت‌ها را غنیمت شمرده و در این راستا گام برداریم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور در پایان توکل به خدا، توسل به اهل بیت(ع) و تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه را راه پیروزی ملت ایران دانست و تاکید کرد: شکست استکبار با وحدت و ایستادگی ملت ایران امکان‌پذیر شد پس باید با همدلی و تعامل در برابر نظام سلطه ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/89010/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول