اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهدای هسته‌ای

همایش ملی فناوری هسته‌ای در مازندران برگزار می‌شود

دبیر همایش ملی فناوری هسته‌ای و خودباوری ملی گفت: همایش ملی فناوری هسته‌ای همزمان با سالروز شهادت شهدای هسته‌ای برگزار می‌شود.

همایش ملی فناوری هسته‌ای در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مسعود اخوان‌فرد ظهر امروز در مراسم رونمایی از سایت همایش ملی فناوری هسته‌ای و خودباوری ملی که در دفتر معاونت فرهنگی دانشگاه مازندران برگزار شد، اظهار داشت: این همایش برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری به دنبال تقویت روحیه جوانان در بحث خودباوری است.

وی با بیان اینکه روحیه خودباوری امام در جامعه به سان دم مسیحایی ملت ما را زنده و با نشاط کرد، گفت: این همایش نیز در آن راستا بوده و نتایج آن در عرصه‌های گوناگون قابل رصد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با اهتمام به خودباوری گفت: هدف ما از این همایش غنی‌سازی فرهنگ «ما می‌توانیم» است و با این نگاه همایش را معرفی می‌کنیم.

اخوان‌فرد زمان برگزاری این همایش را دی ماه 93 اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری این همایش همزمان با سالگرد یکی از شهدای هسته‌ای ایران یعنی شهید مصطفی احمدی روشن است.

وی بیان داشت: همچنین سعی کردیم برنامه‌هایمان را طوری برنامه‌ریزی کنیم که همزمان با سالگرد شهدای هسته‌ای ایران از جمله شهید مسعود علی محمدی، داریوش رضایی‌نژاد، مجید شهریاری،مصطفی احمدی روشن و شهید حسن تهرانی مقدم نشست‌های دیگری نیز برگزار شود.

این مسئول با بیان اینکه این همایش برای نخستین‌بار در کشور با همکاری دانشگاه مازندران برگزار می‌شود،اذعان داشت: سازمان انرژی اتمی،انجمن علمی قرآن و تحول علوم،سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال،پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و دانشکده صدا و سیما از جمله همراهان ما در این مسیر است.

دبیر عالی همایش تصریح کرد: این همایش بر محور بررسی فقهی حقوق فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت استفاده از سلاح کشتار جمعی،راهکارهای آینده حقوق هسته‌ای ایران،حقوق هسته‌ای و امنیت اطلاعات،حقوق هسته‌ای و اقتصاد مقاومتی،حقوق هسته‌ای و دیپلماسی هسته‌ای و فیزیک هسته‌ای و شکاف در همجوشی هسته‌ای راهکار انرژی در قرن 21 است.

اخوان‌فرد خاطرنشان کرد: این همایش با یک نگاه جامع،هماهنگ و پویا سیاست‌ها،ساختارها و الزامات علم و فناوری را مورد بررسی قرار می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در ادامه با بیان اینکه فناوری هسته‌ای از نگاه ما فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای است،عنوان کرد: ما به همه ابعاد حاکمیت و جهان‌بینی توحیدی اسلام توجه داریم.

این مسئول با بیان اینکه هدف ما رسیدن به چشم‌انداز توسعه در افق 1404 است،گفت: باید در تولید نوآوری و به‌کارگیری دستاورد آن توانمند باشیم.

به گزارش فارس،دکتر احمد احمدپور به عنوان رئیس همایش، دکتر مسعود اخوان‌فرد دبیر عالی همایش،دکتر علی‌اکبر ایزدی‌فرد دبیر علمی و نماینده تام الاختیار همایش،ناصر فلاحتی دبیر اجرایی همایش و مهدی رحمانی دبیر روابط عمومی و اطلاع رسانی همایش و دکتر محمد مهدی زارعی به عنوان مسئول دبیرخانه همایش منصوب شدند.

آدرس سایت همایش :www.ntsc.ir اعلام شده است.

انتهای پیام/86010/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول