اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش علمی «زینب کبری (س) اسوه حیات طیبه» خبر داد

ارسال 192 مقاله به همایش «زینب کبری (س) اسوه حیات طیبه»

دبیر همایش علمی «زینب کبری (س) اسوه حیات طیبه» گفت: 192 مقاله به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد 19 مقاله به عنوان مقاله‌های برتر انتخاب شده است.

ارسال 192 مقاله به همایش «زینب کبری (س) اسوه حیات طیبه»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی صفورایی ظهر امروز در همایش علمی «زینب کبری (س) اسوه حیات طیبه» با اشاره به اینکه در ایام اربعین شهادت امام حسین (ع) و اسارت حضرت زینب (س) قرار داریم، گفت: این همایش با محور حیات علمی، اخلاقی، معنوی، اجتماعی ـ سیاسی و فردی حضرت زینب (س) برگزار شده است.

وی افزود: گستره مخاطبان این همایش، حوزه‌های علمیه خواهران در سطح بین‌الملل و حوزه‌هایی که با جامعةالمصطفی ارتباط داشته‌اند، بوده است.

مدیر موسسه آموزش عالی بنت‌الهدی با بیان اینکه در داخل ایران برای همه حوزه‌های علمیه خواهران فراخوان ارسال شده و از 34 حوزه نیز مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است، عنوان کرد: با اینکه مخاطبان همایش خواهران بوده‌اند ولی تعداد زیادی مقاله از سوی برادران ارسال شد که به دلیل خط مشی همایش وارد بخش مسابقه نشدند.

وی با اشاره به اهداف همایش تصریح کرد: رشد پژوهشی طلبه‌ها و آشنایی با سیره زندگانی حضرت زینب (س) به عنوان اسوه حیات طیبه از اهداف این همایش است.

صفورایی با بیان اینکه مجموعه آثار دریافتی برای همایش 192 مقاله بوده است، عنوان کرد: آثار دریافتی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی بوده و از این تعداد 19 مقاله به عنوان مقاله‌های برتر انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی به همایش از نوع مقاله، تحقیق پایانی کارشناسی و پایان‌نامه بوده است، گفت: در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مقاله فرستاده شده است که از هر چهار مقطع مقاله برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب شده است.

مدیر موسسه آموزش عالی بنت‌الهدی با بیان اینکه نیمی از مقاله‌های ارسالی سطح بالایی داشتند، عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌ها و معیارها بالاترین رتبه‌ها و برترین نمرات انتخاب شده‌اند.

وی افزود: از تمام اساتیدی که به طلبه‌ها برای ارسال مقاله کمک کرده‌اند تشکر می‌کنم چون اگر اساتید نبودند این تلاش‌ها هرگز به ثمر نمی‌رسید.

دبیر همایش علمی «زینب کبری (س) اسوه حیات طیبه» با اشاره به اینکه یکی از زیباترین کارها ارائه مقاله به صورت گروهی است، عنوان کرد: از طلبه‌ها خواهش می‌کنم همایش‌هایی را که با هدف رشد علمی طلبه‌ها صورت می‌گیرد، جدی بگیرند و در همایش‌های بعدی تمام طلبه‌ها مقاله ارسال کنند.

صفورایی با بیان اینکه باب پژوهش بر روی همه باز است و کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد، گفت: ما آماده‌ایم هر تلاشی که لازم باشد برای شما انجام دهیم تا شما در حین تحصیل و پس از فارغ‌التحصیلی پژوهشگری ماهر شوید.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول