اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی بیمه آتیه‌سازان بافق:

100 درصد بازنشستگان کشوری در شهرستان بافق زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند

مسئول نمایندگی بیمه آتیه‌سازان بافق گفت: در حال حاضر 100 درصد بازنشستگان کشوری در شهرستان بافق، زیرپوشش بیمه آتیه سازان حافظ بافق هستند.

100 درصد بازنشستگان کشوری در شهرستان بافق زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند

اکبر رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: علاوه بر بازنشستگان کشوری، مددجویان بهزیستی و کارکنان شرکت‌های خصوصی معدن سنگ آهن بافق نیز از خدمات و مزایای این بیمه برخوردارند.

وی با بیان اینکه این نمایندگی بیمه‌گذار از سال 83 کار خود را در این شهرستان آغاز کرده است، یادآور شد: در ابتدای امر فقط بازنشستگان کشوری زیر پوشش این نهاد بودند، اما هم‌اکنون اصناف، افراد و گروه‌های حقیقی و حقوقی، کارکنان شرکت‌های خصوصی زیر مجموعه سنگ آهن بافق و بخش‌های مختلف معدنی و صنعتی مشمول بیمه آتیه‌سازان حافظ بافق هستند.

رنجبر همچنین از اجرای طرح بیمه طلاییِ بستری از تیرماه امسال خبر داد و افزود: بازنشستگان کشوری و موظفان که در قالب این طرح مشمول بیمه آتیه‌سازان حافظ شده‌اند، می‌توانند از خدمات بستری و درمانی تمام بیمارستان‌های طرف قرارداد در سراسر کشور بدون پرداخت هزینه بهره‌مند شوند.

وی، عملیات پرداخت هزینه درمان بستری بیمه‌شدگان زیر پوشش این بیمه را با روش‌های نوین بانکی از قبیل صدور حواله، واریز به حساب و یا کارت بانکی بیمار اعلام کرد.

رنجبر ادامه داد: بسیاری از بیمارستان‌های طرف قرارداد فقط گواهینامه و تائیدیه بیمه آتیه‌سازان را می‌پذیرند و هیچگونه وجه نقد هنگام ترخیص از بیمار دریافت نخواهند کرد.

مسئول نمایندگی بیمه آتیه‌سازان بافق با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح بیمه طلایی، یک درصد از پایه حقوق بازنشسته به عنوان حق بیمه تمام افراد زیر پوشش کسر می‌شد، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح و افزایش سقف تعهد بیمه‌گر، هم‌اکنون به ازای هر بیمه شده، مبلغ 120 ریال از حقوق سرپرست خانوار کسر و به حساب بیمه آتیه سازان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان و موظفان به دلیل کهولت سن و بروز برخی بیماری در آنها، پر هزینه‌ترین بیمه‌گذار هستند، افزود: به همین دلیل شرکت‌های بیمه‌گر تمایل کمتری نسبت به انعقاد قرارداد برای ارائه خدمات درمانی به این قشر نشان می‌دهند.

رنجبر، اجرای موفقیت‌آمیز تجمیع بیمه‌های پایه و تکمیلی با هدف کاهش مراجعات متعدد بیمه شدگان، اجرای شیوه نوین در ارتباط با مراکز تشخیص و درمان طرف قرارداد به منظور کاهش هزینه‌های غیرمنطقی بیمه شدگان، صدور به موقع بیمه نامه، ارائه مشاوره به منظور هدایت بیمه شدگان با هدف مدیریت بر هزینه‌ها را از دیگر مزایای بیمه طلایی بستری آتیه‌سازان حافظ برشمرد.

انتهای پیام/2464/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول