اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اشنویه خبر داد

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال برای بیمه مددجویان اشنویه‌

مدیر کمیته امداد اشنویه از پرداخت بیش از 2 میلیارد و 126 میلیون ریال برای حق بیمه مددجویان اشنویه‌ای خبر داد.

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال برای بیمه مددجویان اشنویه‌

الهوردی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیمه نمودن زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی کمیته امداد برای افزایش دلگرمی افراد برای کار و تلاش بیشتر و برخورداری آنها از مزایای بیمه‌های درمانی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت سلامت بدنی در انجام فعالیت‌های روزمره زندگی، به اهتمام کمیته امداد برای رفع نیازهای مختلف درمانی و بهداشتی مددجویان اشاره کرد.

حسین‌زاده در این راستا به اقدام کمیته امداد در پرداخت حق بیمه‌های درمانی مددجویان اشاره کرد و گفت: پرداخت حق بیمه خودکفایی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد نیز از دیگر اقدامات حمایتی کمیته امداد در بیمه کردن مددجویان تحت حمایت خود بوده است.

وی اضافه کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 میلیارد و 126 میلیون ریال بابت حق بیمه درمانی مددجویان و نیز حق بیمه مجریان طرح‌های خودکفایی بانوان سرپرست خانوار به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.

مدیر کمیته امداد اشنویه به مزایای پرداخت حق بیمه خودکفایی مددجویان نیز اشاره و تصریح کرد: این طرح برای تأمین آتیه مددجویان و برخورداری از مزایای بازنشستگی این سازمان برای این خانواده‌ها، طرحی مهم و مفید است.

وی افزود: 265 خانواده مشتمل بر 520 نفر در طول امسال مشمول این طرح کمیته امداد در اشنویه بوده‌اند که ضمن استفاده از مزایای درمانی این بیمه‌ها امید برای برخورداری از بیمه بازنشستگی را نیز از سوی سازمان تأمین اجتماعی دارند.

حسین‌زاده به مزایای اجرای این طرح‌ها در میان خانواده‌های محروم و نیازمند اشاره کرد و گفت: این اقدام با ایجاد نوعی دلگرمی در میان زنان سرپرست خانوار، اشتیاق آنها را برای کار و تلاش بیشتر افزایش داده و می‌تواند متضمن آینده‌ای روشن‌تر برای آنان باشد.

انتهای پیام/61006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول