اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه ایران در کرمان خبر داد

اجرای طرح جامع بیمه روستایی در کرمان

مدیرکل شعبه‌های بیمه ایران در استان کرمان گفت: طرح جامع بیمه روستایی در استان کرمان در حال اجرا است.

اجرای طرح جامع بیمه روستایی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن عبادآبادی امشب در نشست با مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: طرح جامع بیمه روستایی از هفته جاری در استان کرمان آغاز شده است.

وی افزود: طرح جامع بیمه روستایی تمام پوشش‌های بیمه‌ای از جمله ساختمان، سرقت، مسئولیت مالی در برابر همسایگان، غرامت فوت و نقص عضو، هزینه پزشکی بیماری‌های ناشی از حوادث، اسکان موقت، محصولات و تجهیزات کشاورزی را دارد.

مدیرکل شعبه‌های بیمه ایران در استان کرمان از پرداخت 500 میلیون تومان خسارت از سوی بیمه ایران به یک شهروند کرمانی طی سال جاری خبر داد و افزود: 600 میلیون تومان غرامت هم به یک مصدوم دیگر به زودی پرداخت می‌شود.

عبادآبادی با اشاره به فروش 144 میلیارد تومانی بیمه ایران در هشت ماهه نخست سال جاری افزود: طی این مدت 76 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده‌ایم.

وی بیان داشت: طی هشت ماهه نخست سال جاری 400 هزار بیمه‌نامه از سوی بیمه ایران در استان کرمان صادر شده است و 200 هزار مورد پرونده خسارت هم داشته‌ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه 64 درصد فروش بیمه ایران متعلق به بیمه اتومبیل است، عنوان کرد: بیمه ایران در استان کرمان رتبه دوم را در سطح کشور بعد از مازندران دارد در حالی که مازندران زیان‌ده و کرمان سودده است و شاهد 58 میلیارد تومان سود طی هشت ماهه سال جاری در کرمان بوده‌ایم.

عبادآبادی از فعالیت 170 دفتر فروش و 500 بازاریاب بیمه ایران در استان کرمان خبر داد.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول