اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

جمع‌آوری یک‌‌میلیارد ریال صدقه در نهبندان

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون یک‌میلیارد و 77 میلیون ریال صدقه در نهبندان جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری یک‌‌میلیارد ریال صدقه در نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، پرداخت صدقه را سبب افزایش برکت در زندگی دانست و اظهار داشت: یکی از بهترین راه‌های مورد تایید اسلام برای صرف مال، صدقه‌دادن آن در راه خدا است.

وی با بیان این‌که صدقه روزی را زیاد و فقر را نابود می‌‌کند، ادامه داد: همچنین صدقه دادن سبب افزایش عمر نیز می‌شود.

وجود 5 هزار صندوق صدقات در نهبندان

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان گفت: هم‌اکنون 4 هزار و 635 صندوق صدقات در این شهرستان برای جمع‌آوری صدقات مردم خیر و نیکوکار در سطح شهر قرار دارد.

قریب با اشاره به میزان صدقات جمع‌آوری شده از آغاز سال جاری تاکنون اذعان داشت: در این مدت یک‌میلیارد و 77 میلیون و 718 هزار و 500 ریال صدقه در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان این‌که زکات از یکی از احکام فروع دین است، یادآور شد: از آغاز امسال تاکنون 469 میلیون و 27 هزار ریال توسط کمیته امداد امام خمینی نهبندان جمع‌آوری شده است.

پرداخت 115 میلیون ریال فطریه توسط نهنبدانی‌ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان پرداخت فطریه را از واجبات دانست و متذکر شد: در پایان رمضان امسال 115 میلیون و 484 هزار و 500 ریال فطریه جمع‌آوری شده است.

قریب با بیان این‌که حضور مردم نوع‌دوست این منطقه در جشن عاطفه‌ها خوب بوده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری 227 میلیون و 364 هزار ریال کمک در این جشن جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول