اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج عنوان کرد

آموزش فعالان فرهنگی برای رفع کمبود روحانی در قلعه‌گنج

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: با توجه به کمبود روحانی در این شهرستان، فعالان فرهنگی مسائل دینی و فرهنگی را آموزش می‌بینند و در محله‌های خود فعالیت می‌کنند.

آموزش فعالان فرهنگی برای رفع کمبود روحانی در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام احمد نجنو دوشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان اظهار داشت: سایه سیاه طلاق را امروز در جامعه خود مشاهده می‌کنیم و هر روز گسترده‌تر می‌شود.

وی افزود: این معضل اگر به این شیوه گسترش پیدا کند، بسیار دردآور است، یک موضوع که بسیار اهمیت دارد و ما از آن غافل شدیم و مقدمه طلاق می‌شود، طلاق عاطفی است در این مورد زن و شوهر هیچ بهره‌ای را از زندگی نمی‌برند و فرزندان این اختلاف را بر سر مسائل بی‌ارزش می‌بینند.

نجنو با بیان اینکه قبل از ازدواج زوجین باید فرصت آشنایی داشته باشند، تصریح کرد: بعد از کنار رفتن احساسات می‌بینند که سنخیتی با هم ندارند که باید در این راستا آموزش‌های لازم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: بهترین ابزار آموزش توسط اساتید و مشاوران متخصص است که مسائل در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها آموزش داده شود و مشاوران هم در دسترس خانواده‌ها باشند تا اگر مشکلی پیش آمد، برای رفع اختلاف مراجعه کنند.

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: با توجه به کمبود روحانی در شهرستان قلعه‌گنج کلاس‌های فعالان فرهنگی را تشکیل دادیم و کلیاتی به آنها در مسائل دینی و فرهنگی آموزش داده می‌شود تا در محله‌های خود فعالیت فرهنگی داشته باشند.

نجنو ابراز داشت: در راستای برون‌رفت از افزایش طلاق آیین همسرداری آموزش داده شود و مراکز مشاوره هم در این راستا ایجاد شوند.

انتهای پیام/80002/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول