اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سیاسی‌کاری آفت فعالیت‌های فرهنگی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در جامعه گفت: سیاسی‌کاری آفت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی است.

سیاسی‌کاری آفت فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در دیدار مجمع قاریان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر گسترش فعالیت های قرآنی در استان گفت: در نظام اسلامی قرآن محور است و ما هرچه داریم به برکت این کتاب آسمانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت و لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی و توجه به مفاهیم و آموزه‌های این کتاب آسمانی اظهار داشت: در نظام اسلامی که بر پایه دین و عقاید آسمانی شکل گرفته است، سخن پروردگار محور و زیر بنای حکومت است و لازمه موفقیت رسیدن به هدف توجه به این سخنان است.

وی تصریح کرد: اگر ملت ما توانستند به عزت و سربلندی دست یابند از پیروزی انقلاب، مقاومت در هشت سال دفاع مقدس و پیشرفت‌های گسترده در زمینه‌های مختلف به برکت استعانت و مدد گرفتن از این کتاب آسمانی است.

این مقام ارشد استانی تصریح کرد: اگر احیانا نواقص یا مشکلی در بدنه جامعه ما وجود دارد معلول بی‌توجهی به قرآن و مفاهیم غنی این کتاب مقدس است، بنابراین لازم است که بیش از هر زمان دیگر نسبت به تعمیم آموزش قرآن و مفاهیم والای آن اهتمام کنیم.

خادمی، استان کهگیلویه و بویراحمد را به لحاظ قابلیت و ظرفیت بالای فرهنگی بسیار غنی عنوان کرد و گفت: علاوه بر دستگاه‌های فرهنگی که ماموریت اصلی آنها گسترش فرهنگ دینی است بقیه دستگاه‌ها نیز باید از همه امکانات و توان خود در پیشبرد فرهنگ دینی همکاری و مشارکت کنند.

وی تأکید کرد: البته باید دقت شود که در اجرای برنامه‌های فرهنگی به‌خصوص فعالیت‌های قرآنی به دور از هر گونه حساسیت‌های زاید و سیاسی کاری، اقدام کنیم.

انتهای پیام/82008/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول