اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

مشارکت 2500 فعال فرهنگی کنگان در برنامه‌های میلاد امام موسی کاظم(ع)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از مشارکت 2500 فعال فرهنگی این شهرستان در برنامه‌های میلاد امام موسی کاظم(ع) خبر داد.

مشارکت 2500 فعال فرهنگی کنگان در برنامه‌های میلاد امام موسی کاظم(ع)

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: مردم کنگان همواره در مراسمات مذهبی و دینی حضوری پررنگ و تاثیرگذار دارند و امیدوار هستیم بتوانیم برنامه‌های مناسبی برای این عزیزان برگزار کنیم.

وی افزود: در چند ماه اخیر کیفیت برنامه‌های مذهبی در کنگان رشد محسوسی داشته و مردم استقبال بسیار خوبی داشته‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از مشارکت 2500 فعال فرهنگی این شهرستان در برنامه‌های میلاد امام موسی کاظم (ع) خبر داد.

اهرمی ابراز داشت: امام معصوم سرچشمه علم الهی و معدن اسرار است و ملکه علم و عصمت از کودکی در او بارور می‌شود و در سراسر عمر با او همراه است؛ امام معصوم، میراث‌دار علم و حکمت انبیاست و توجه به زندگانی امامان معصوم (ع) از کودکی تا شهادت، الگوی کاملی برای انسان‌هاست.

وی گفت: یادگارهای علمی و فکری امام موسی‌بن‌جعفر (ع) که در محتویات کتاب‌های حدیث و فقه و کلام و تفسیر ثبت شده است یکی از بهترین و غنی‌ترین میراث‌های علمی است که اصول زندگی و روش‌های تربیتی و معارف ماوراء‌الطبیعه را با محکم‌ترین و استوارترین بیان‌ها در اختیار پویندگان آن معارف قرار می‌دهد و اسرار آفرینش را با عالی‌ترین بیانات توضیح می‌دهد که امروز علم با آن همه پیشرفت و ترقی فراتر از آن گام نگذاشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان اضافه کرد: این اداره در راستای ارج گذاشتن به مقام شامخ این امام همام با تشکیل جلسات منظم با تشکل‌های دینی و مراکز قرآنی وابسته، اعزام روحانیون و مداحان به مساجد محوری، نصب بنر و تراکت‌های تبلیغاتی قصد دارد زمینه و بستر مشارکت 2 هزار و 500 فعال فرهنگی را در برنامه‌های میلاد امام موسی کاظم (ع) فراهم کند.

اهرمی تأکید کرد: افزایش محتوای برنامه‌ها در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این عرصه به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول