اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین خبر داد

بازدید بیش از 2.5 میلیون نفر از نمایشگاه دائمی قزوین

‌مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: هر ساله بیش از دو و نیم میلیون نفر از نمایشگاه دائمی بین‌المللی استان قزوین بازدید می‌کنند.

بازدید بیش از 2.5 میلیون نفر از نمایشگاه دائمی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین علی وحدتی عصر امروز در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قزوین که نمایشگاه دائمی بین‌المللی این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه هر ساله بیش از دو و نیم میلیون نفر از نمایشگاه دائمی بین‌المللی استان قزوین بازدید می‌کنند، اظهار داشت: این بازدیدکنندگان از داخل و خارج این استان هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم قزوین از نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین استقبال مطلوبی می‌کنند، بیان کرد: تحقق این مهم موجب تشویق مسئولان مربوطه در برپایی بیشتر این نمایشگاه در این استان می‌شود.

برپایی 9 نمایشگاه دیگر تا پایان سال در قزوین

‌مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین با بیان اینکه تا پایان سال جاری برپایی 37 نمایشگاه در دستور کار شرکت نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی این استان قرار گرفته است، اضافه کرد: تاکنون 26 نمایشگاه برپا شده و تا پایان سال جاری 9 نمایشگاه دیگر نیز در استان قزوین برگزار می‌شود.

وحدتی عنوان کرد: به طور میانگین هر ماه سه نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

نمایشگاه فرش قزوین جزو بهترین نمایشگاه‌های کشور

این مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین با کمترین حاشیه برگزار می‌شود، ابراز کرد: مسئولان مربوطه در برپایی این نمایشگاه تلاش می‌کنند تا بتوانند تنوع و کیفیت محصولات عرضه شده به مردم در این نمایشگاه را ارتقا دهند تا آنان با علاقه و انگیزه خوبی از این محصولات خریداری کنند.

‌مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین با بیان اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان در برپایی نمایشگاه در بخش صنعت کشاورزی و فرش جزو بهترین‌ها در کشور است، اظهار داشت: این شرکت نمایشگاه‌های یاد شده را با کیفیت و کمیت خوبی برپا می‌کند.

برپایی نمایشگاه گردشگری در قزوین

وحدتی با اشاره به اینکه 4 هزار متر مربع فضای نمایشگاه بین‌المللی استان قزوین است، بیان کرد: تاکنون با این فضای محدود نمایشگاه‌های بی‌شماری در حوزه‌های بازرگانی، فرهنگ، هنر و علوم قرآنی برپا و خدمات مختلفی به مردم عرضه شده است.

این مسئول ابراز داشت: برپایی نمایشگاه گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت است که با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم نمایشگاه یاد شده نیز در این استان به‌زودی برپا می‌شود.

انتهای پیام/77009/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول